Blanes Discotheken

WIE WEET DE WEBSITES VAN DE MIMOS, DÉCLAP,SUNSET, LAS VEGAS EN DE ARENA?

heeey, ik ben afgelopen ook 3 weken in blanes geweest en het was echt vet!! alleen de mimos heeft tot nu toe een site!! www.discomimos.com, maar die site is nog niet helemaal af!!! ik ben de rest ook nog allemaal aan het zoeken!! maar het wil niet echt lukken!!! groetjes denise

Dit is die van Las Vegas
http://www.lasvegasdisco.com

De website van declap is nog niet klaar, maar wel de site van onze dj. Hier zijn ook foto’s te vinden die in declap zijn gemaakt.
De site is www.dj-jan.nl.
Veel -plezier ermee!

Let’s make it Clap!

Originally posted by Barman Declap@30-08-2003, 21:32:01
** De website van declap is nog niet klaar, maar wel de site van onze dj. Hier zijn ook foto’s te vinden die in declap zijn gemaakt.
Veel -plezier ermee!

Let’s make it Clap! **

:stuck_out_tongue: welke barman ben jij?? Declap rulezzzzzzz
XXX

Originally posted by Blanes_girl+01-09-2003, 14:29:22–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Blanes_girl @ 01-09-2003, 14:29:22)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–Barman Declap@30-08-2003, 21:32:01
** De website van declap is nog niet klaar, maar wel de site van onze dj. Hier zijn ook foto’s te vinden die in declap zijn gemaakt.
Veel -plezier ermee!

Let’s make it Clap! **

XXX **
[/quote]

Ik stond deze zomer altijd achter de middelste bar!

De website van Mimos is ondertussen helemaal af: www.discomimos.com.

Er is momenteel geen site van de ArenA. Volgend jaar zomer komt er een volledig Nederlandse ArenA site. Tot die tijd e nog even moeten wachten. :frowning:

Helaas…

Groetjes Bram (Barman ArenA)

halloo barman

hebben jullie nog mensen nodig om te werken in de disco?

ik ben heel erg geintresseerd

groetjes ingrid

anders mail me : bozzie63@hotmail.com

Hallo, ik ben opzoek naar DJ werk. Ik hoorde van een vriendin van me dat ze in ArenA het hardste draaiden, dus gaat mijn voorkeur daarnaar uit. Is hier iemand die iemand kent daar zodat ik in contact kan komen met mensen die bij ArenA werken. dabergmaster@zonnet.nl…mail me maar als je iets weet, bijvoorbaat dank, groeten Jelte.

*Originally posted by Guest+03-09-2003, 16:36:36–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Guest @ 03-09-2003, 16:36:36)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’>

[quote]
Originally posted by -Blanes_girl@01-09-2003, 14:29:22
** <!–QuoteBegin–Barman Declap*@30-08-2003, 21:32:01
Veel -plezier ermee!

Let’s make it Clap! **

XXX **
[/quote]

Ik stond deze zomer altijd achter de middelste bar! **
[/quote]

Ik wil van de zomer werken achter de bar in het buitenland wie kan mij helpen?

Patricia
pat_ligthart@hotmail.com

Hee Allemaal,
Weten jullie of annies verjaardag wat is???of is daar helemaal niks aan…
Hoor het graag ben daar namelijk aangenomen voor achter de bar!
Groetjes Hessie

Het is zo’n feestcafé. Ik ben er nooit binnengeweest, want ik hou niet van apres-ski en Nederlandse muziek. Volgens mij draaien ze dat daar alleen maar.

Veel plezier in ieder geval misschien zie ik je nog.

Bram (Barman ArenA)

Draaien in de Arena zal niet mogelijk zijn. We hebben al jaren een vaste Spaanse DJ en die zal er komend jaar weer draaien. Misschien kan je het eens proberen bij discotheken met een Nederlandse eigenaar, dat schiet meer op denk ik.

Annies Verjaardag… tja het is niet mijn soort tent maar het is altijd wel leuk om achter de bar te staan in Spanje! En als je het niet leuk blijkt te vinden kan je altijd daar nog eens op zoek gaan naar iets beters.

Wij zijn momenteel nog steeds op zoek naar 2 dames voor discotheek Arena (zie andere forum) Je kan dus altijd nog even mailen.

Daniël, barman Arena

Maar is de Arena wel aan te raden?

site van de Sunset is
Disco Sunset blanes website
En ook dit jaar in de sunset weer" the place to be!"

webiste van sunset is ook af
www.sunsetblanes.com

Kan één van de barmannen van de Arena de groeten doen aan Agnes? Kwas er vorig jaar, khad er toen rode rozen gegeven en een armbandje, ze weet het vast nog.

Arjan

Annie’s verjaardag is overdag wel leuk, kun je lekker de tour kijken :stuck_out_tongue:

Arena is egt de beste disco uit Blanes!! leukste muziek 2 zalen(arena zelf en silbers(r&b zaal)). ben 2 weken in blanes geweest en ben 13 avonden in de arena geweest. elke avond wel lachuh o.a. live bij darkraver, marcel woods en bass en ram geweest. voor de rest tshirt party’s, beer en sangria party’s enz enz.
heb gelachuh

groetjes aan annemarie(propster+barvrouw v/d r&b zaal) en jessie hoofdpropster v/d arena