Blanes Discotheken

MIMOS was onze discotheek in Blanes!! We gingen meestal daar heen!! Egt de muziek was er egt super, vooral tegen het einde van de avond…HAKKUH!!! Natuurlijk zijn we niet alleen daar geweest!! 2X naar de ARENA geweest: DARKRAVER!! 2e X was veel leuker & geselliger, heb toen ook nog ff n tijdje in de RnB zaal gedanst :wink: , Was zow LEUK die avond!! We zijn ook nog naar de SUNSET geweest maar daar hebben we meer buiten gezeten dan binnen!! Een van de mindere tenten vond ik toch Declap…We zijn er 2x geweest en het was r super rustig…Dus gingen we maar weer naar de MIMOS!! Ook in Las Vegas 2x geweest, ook zow rustig…Maar we hadden gehoord dat het er later op de avond wel druk werd, maarjah toen zaten we al in de MIMOS!!

Originally posted by Bram @ ArenA@18-10-2003, 17:13:26
** Er is momenteel geen site van de ArenA. Volgend jaar zomer komt er een volledig Nederlandse ArenA site. Tot die tijd e nog even moeten wachten. :frowning:

Helaas…

Groetjes Bram (Barman ArenA) **

Hey Bram,
ik was een paar keer op de foto gezet in de Arena, en ik kreg de site www.de-arena.com of .nl (ehhhh weetnietmeerprecies…) te horen. Maar dat was dan zeker een of ander vaag kereltje die dat grappig vond ofzo :s? :blink:

Wie 0 wie…!! kent de DJ…van de Arena die in de hip h0p en R&B zaal draaide hij heette Mark…!! en ik weer graag zn e-mail adres…!!want hij had de mijne gekregen maar dat adres d0et het niet meer dus wie kent hem…??? alvast bedankt!

Halloooooo :blink: ik weet niet of iemand er al vanaf weet maar er is wel degelijk een site van declap niet dat hij al helemaal af is maar ziet er al goed uit :smiley: ik zou zeggen ga eens kijken www.freewebs.com/dclap Groetjes Joeri

Zeker was er ook bij met Bass en Ram . heb bijna heel de vakantie in de Arena gezeten. Echt superdiscotheek. Ben blij dat darkraver dit jaar weer terug komt.

Je bent vergeten daniel de groeten te doen en natuurlijk alle poolse proppers( incl. Paul

**HALLOOOOO mensen Joeri hier barman en propper van DECLAP !!!
We hebben de site bijna af nu is het adres nog een beetje lastig maar de site moet nog gehost worden je kunt wel alvast kijken.

www.freewebs.com/dclap

Veel plezier en vergeet niet het gastenboek !!!

voor vragen declap@hotmail.com :smiley: :smiley: **

kijk dan