Heyy mensjes,
weet iemand wanneer de discothken open gaan in Blanes?? En gaan er nogmensen naar hotel Boixmar? weet iemand hoe het daar is?
…
Heyy mensjes,
weet iemand wanneer de discothken open gaan in Blanes?? En gaan er nogmensen naar hotel Boixmar? weet iemand hoe het daar is?
…
De meeste gaan in juni/juli open.
Gotcha gaat in juni open meen ik, sunset ook.
Las vegas weet ik niet, disco MIMOS 1 juli !
Originally posted by Bart (dj Mimos)@17-05-2005, 14:20:38
** De meeste gaan in juni/juli open.
Las vegas weet ik niet, disco MIMOS 1 juli ! **
k heb de mensen voor las vegas dit jaar grotendeels ook gefixt… en die moeten er allemaal 1 july zijn dus las vegas ook 1 july open… komen jullie eerder sjah dan is de Sunset toch the place to be he
sunset website!!!
Dus met zyn allen nr Mim0s
Originally posted by WinkelWagentje@17-05-2005, 19:07:16
** Dus met zyn allen nr Mim0s**
Dat zeg ik !!!
Originally posted by sunset blanes+17-05-2005, 15:40:05–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (sunset blanes @ 17-05-2005, 15:40:05)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–Bart (dj Mimos)@17-05-2005, 14:20:38
** De meeste gaan in juni/juli open.
Las vegas weet ik niet, disco MIMOS 1 juli ! **
k heb de mensen voor las vegas dit jaar grotendeels ook gefixt… en die moeten er allemaal 1 july zijn dus las vegas ook 1 july open… komen jullie eerder sjah dan is Mimos toch the place to be he
sunset website!!! **
[/quote]
Euh maak je nu niet een foutje?
“Komen jullie eerder?” (als in komen jullie eerder als 1 juli)
“Dan is Mimos the place to be” (Mimos gaat pas 1 juli open)
Whaha, volgens mij is Sunset dan the place to be Mister Sunset Blanes
haha thanx maar ik volg jullie nie echt hor :S
Dus mimos is nog nie open, Las vegas wetenjullie niet, sunset ik wel open en Arena daar een idee van??
…
Originally posted by gurly17@17-05-2005, 20:39:46
** haha thanx maar ik volg jullie nie echt hor :S
Dus mimos is nog nie open, Las vegas wetenjullie niet, sunset ik wel open en Arena daar een idee van??
… **
nee ik had een foutje gemaakt… zat met me ged88 ff ergens anders. sunset is vanaf 25 juni open… mimos en las vegas van 1 juli…