Laatste week.

(origineel bericht op be-more.nl)

Laatste week.

Afgelopen weekend naar Cape Mc. Clear geweest. Dit was meer een relax tripje, niets moest , het was erg warm, dus onder de luifel luieren en lezen, wijntje en genieten. Weer zo’n vreemde ervaring, de lodges aan het strand staan midden in een dorp, het lokale leven ook hier mee beleefd.
De fotos komen later deze week, ik heb mijn usb stick niet bij me, we hebben
in Zomba geslapen in Packachere Backpackers omdat we vandaag toch hier moesten zijn om de nodige inkopen te doen. Omdat er nog donatiegeld binnen kwam hebben we nog extra boeken kunnen kopen, heel fijn !
Verder hebben Arno en ik woensdag een afscheids feestje (martine blijft nog een maaand), waar ook het nodige voor gekocht moet worden. Verder hebben we geen activiteiten meer, alleen vanmiddag nog de Youthclub. Morgen opening van de Library, ik hoop zo dat het een succes wordt, moet wel, want het was eén van de wensen uit de community. Donderdag ochtend vroeg zetten we Martine op de bus naar Lilongwe, zij haalt haar man op die hier een dag of wat komt logeren. Wij ontmoeten elkaar weer op vrijdag in Lilonwe , waarna zij terugkeren naar Zomba en ik naar huis. Het zal vreemd zijn, we hebben 24/7 met elkaar opgetrokken en lief en leed gedeeld. Ik zal haar missen. Arno gaat verder reizen, zoals de meeste jongeren doen, en is pas tegen Kerstmis weer thuis. Het was weer een bijzondere ervaring. Ik moet toegeven dat mijn blogs niet altijd even duidelijk waren, dit was deels te danken aan het slechte internet verkeer.
Ook nu staat de generator weer te loeien omdat de stroom is uitgevallen.
Donderdag zal ik nog een keertje via deze blog voorbij komen en de laatste fotos erop zetten. Veel liefs
Eveline.

(origineel bericht op be-more.nl)