Laatste stress!

(origineel bericht op be-more.nl)

Laatste stress!

Ik kom er nu achter dat een iets grotere koffer misschien toch handig was geweest. Gelukkig had Sjoukje (de buurvrouw) nog een goede tip, rol alle kleding op, scheelt ruimte! Een deel herpakt en het zit er nu alllemaal in met kleine presentjes van een ieder (waarvoor dank). Ik heb nog 2 verrassings cadeautjes voor in het vliegtuig, als ik de douna er maar mee doorkom Marijke? Ik weet je anders te vinden, Azië niet? Net nog een spelletje klaverjassen met de mannen gedaan, en op 40 punten niet gewonnen met Bram van Arjan en Jochem! Over 4 weken pakken we ze weer terug. En John je bent aan de mailingslijst toegevoegd. Ik moet zo nog een stukje aanleveren voor de voetbal, het lijkt wel huiswerk op het laatste moment. Gelukkig zijn er morgen genoeg momenten om slaap in te halen. Nu ik nog makkelijk kan mailen wil ik iedereen vast bedanken voor het meeleven van mijn avontuur. Collega’s ook van de andere “producten”, helemaal goed, levert nu al wat op. Vanmiddag bij Alie nog 2 tubes Deet gel afgehaald, rekening volgt! Hoe eenvoudig kan het zijn. Bedankt voor het financieel ondersteuenen, Yvonne wat een prestatie zo’n eind fietsen en dan 100 pond ophalen, geweldig. Ik hoop dat ik straks kan vertellen dat het goed besteedt is/wordt. Ik zal blij zijn als ik in het vliegtuig zit, dan laat ik het hier los en…laat ik Afrika op me af komen. Ik hoop dat het een reis wordt die ik met Arjan dan nog een keer wil doen, dan was het goed. Ik hoop jullie een beetje op de hoogte te kunnen houden, mail mij in iedergeval de nieuwtjes, en Jan hoe “ons” A1 elftal Nw. Roden het doet. Twee weekenden vrij, mis ik niet teveel. Nou tot over 4 weken, toedeloe, dikke kus, Linda.

(origineel bericht op be-more.nl)