laatste bericht uit Malawi

(origineel bericht op be-more.nl)

laatste bericht uit Malawi

Allereerst aan Sjaak wij zitten nog in Malawi maar vrijdag ben ik weer thuis
mail mij even je tel nr en dan ga ik je bellen voor je naar Malawi vertrekt
Mijn email is <a href=“mailto:naalden@ziggo.nl”>naalden@ziggo.nl</a>
spreek je later

Hallo iedereen weer voor de laatste keer vanuit Malawi
We zitten in Lilonghi dus is internet wat gemakkelijker.
Wehebben na het fantastische weekend nog 3 leuke dagen gehad, hier een paar leuke mensen nog ontmoet waarvan een bekende zanger en zangeres in Malawi .Was leuk heb foto;s gemaakt en een cd van alletwee gekocht .
Verder hebben we heerlijk gegeten en als afsluiting gaan we zo meteen nog een keertje lekker naar een bistro , ze zeggen een van de beste in Malawi ben benieuwd .
In het vliegtuig, die reis die 48 uur duurde hadden we een vrouw ontmoet die met iemand van de duitse ambassade was getouwd en hier al 11 jaar woont .Die hebben we gebeld en zijn we vandaag geweest prachtig huis en in een mooie wijk. Zij heeft ons meegenomen naar een weeshuis waar zij zelf ook veel geld aan sponser .Het was van mother Theresa en leeft op sponser geld .Natuurlijk hebben we hier ook nog sponser geld achter gelaten.
Het was hartverscheurend die kleine baby;s en kinderen tot 4 jaar, je kunt de ellende al zien in hun ogen. En ze hebben helemaal niets als een zaal mer bedjes en wat maispap. Prachtig dat toch vrijwilligers dit doen en er steeds weer donaties binnen komen.

Het wordt nu echt mijn laatste bericht en hopelijk gaat de terugreis beter als de heen reis.
Angelique probeert er nog foto’s op te zetten

liefs van ons en een fijne kerst X X Frances

(origineel bericht op be-more.nl)