Hooi allemaal,
Ik ben 19 jaar, en heb het afgelopen jaar een ‘year off’ genomen om te gaan reizen. Zo ook in Indonesie (zo’n 9 weken). Een prachtig land, en vooral op Java erg genoten van de super aardige mensen, de prachtige omgeving en erg interessante cultuur.
En toen kwam ik op Bali. Eerst 2 weken over het eiland gecrossed op de scooter, en daarna een weekje feesten in Kuta/seminyak. Daar ontmoette ik een super leuke jongen, en werd tot op mijn oren verliefd. Maarja, na 1,5 week ging mijn reis verder naar Thailand/Lombok etc… 4 maanden later toch maar weer terug gekeerd naar Bali om mijn love op te zoeken. 3 weken het super gehad, maar daarna toch maar weer terug naar Nederland gekeerd…
Nu hoorde ik in Nederland van vriendin over de term Kuta cowboys. Is iemand daar bekend mee? of weet er meer van af? Op het internet lees ik alleen negatieve verhalen… Ik ben in staat om mijn (minder goed voor mijn opleiding) stage daar te plannen, maar is dit echt wel verstandig? Zijn die cowboys echt zo goed, en ben ik hier gewoon ingetuind?
Zou ik uberhaubt als papa’s verwende kleine meisje, me wel kunnen thuis voelen in Indonesie als het voor permanente bestemming is?
Helaas Anneek ook jij bent erin getuint het wemelt in Kuta van de hoeren kuta cowboys , hoeren vallen op das makkelijk,. ze komen allemaal van andere streken uit indonesia de meeste van Java, een Balinees grietje voor een nacht is zeer en zeer moeilijk te vinden omdat de controle groot is en de Indonesiers weten precies aan de hand van de taal waar die grietjes vandaan komen.
de Kuta Cowboys komen vaak wel van Bali en mogelijk uit Kuta omstreken omdat de controle op mannen anders ligt dan bij vrouwen is het gewoon makkelijk om rond te hangen en jonge rijke westerlingen te scoren en reken maar het gaat ze goed af.
Het draait om sex,drank en geld en anders niet en zodra de verliefde jonge dame weer weg van Kuta is dan begint voor die cowboy weer een niew avondtuur en niet anders.
Maar verwacht je ook niet meer dan met een Kuta cowboy een leuke tijd te hebben en je let op je gezondheid (sex) ,je geld en geen beloften doen dan is het prima toch.
Maar verliefd worden en hopende,denkende de ware te hebben gevonden is echt een sprookje.
De koude douce komt daarna wel.
Ik kan het weten ik kom al jaren in Indonesie,Al jaren op Bali en vaak in Kuta en ik zie het zo gebeuren.ik spreek de taal en hoor ook vrijwel meteen waar de meisjes en de cowboys origineel vandaan komen en ik begin er niet aan.