Kusadasi

Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier en wil wel eens weten wat jullie nou van kusadasi vinden en welke bar jullie het leukste vinden daar.
Kent een van jullie mischien ook dedem k restaurant op de hoek van de barstreet?
Hoop veel leuke reacties te krijgen.
groetjes kiekje

Hallo Kiekje,

Wij zijn dit jaar ook weer in Kusadasi geweest met 5 vriendinnen! Zijn 's avonds vooral veel uitgeweest in Jimmy’s en Paradise!
En hebben ook vaak en lekker gegeten bij Dedem! We hebben het daar super naar onze zin gehad en echt gelachen met al die broers!
Vond je het ook zo’n leuke sfeer op de hoek daar?

Groetjes Jill!

Paradise bar : super!! Goeie muziek, dansers, ambiance.

Café v Heike als je opt gemak x wilt drinken maar dit is niet in barstreet wel in een zijstraatje langs de PTT.

Jah je kan echt lachen met die broers.
Mijn moeder zit er op dit moment weer.
Ze belde me of ik terug wou bellen naar een van hun.
Dus ik bellen kreeg ik ze gelijk allemaal aan de telefoon behalve Omar want die is nu in het leger.
Waarschijnlijk komen de oudste 2 een dagje langs als ze naar ierland gaan in de winter
Ook heb ik 3 jongens van de paradise bar gesproken Angel,cool en Oscar.
Ze zagen me moeder en het was gelijk waar is kirsten enz was wel leuk.
groetjes kirsten

Oh wat leuk voor ze dat ze naar Nederland komen! Zullen wel een hoop mensen hebben om op te zoeken. Of misschien hebben ze hier wel een vriendinnetje, wie weet?
Ja echt gezellige jongens, niet echt lelijk ook he! Wij waren er in de zomer toen Omar even vrij was van het leger, dus die hebben we nog even gezien.

Hallo allemaal,

Leuk he die broers. Vooral die oudste 2. En ze komen natuurlijk niet voor niets naar Nederland want ze hebben inderdaad hun vriendin hier wonen. Guess who?
Het zijn echt lieve jongens!!! Maar wel onze lieve jongens!!!

Groetjes
L & C

JA de 2 oudste hebben een vriendin in nijmegen.
Ik was er ook toen omar vrij was van t legen van de zomer.
Het is daar echt super gezellig kom er al 4 jaar heb brood gebakken in dat restaurant met een vriendin samen.
Ze zijn ook niet echt lelijk.
Was je toevallig ook mee met de boottocht die we met een hele groep gedaan hebben?
groetjes kiekje

Karakan, ik lach me dood om jou :joy:

Via Wereldwijzer app

Oh dit is super oud… Spuit 11

Via Wereldwijzer app