Kusadasi taalcursus

Iyi aksamlar,
benim ismim Natascha.
Turkije: Gerçektende evimde gibi hissediyorum

Mijn naam is Natascha, Ik ben een stille lezer van dit forum, sinds vandaag een nieuwe lid. Allereerst vind ik het erg geplaatst om te zeggen tegen de mensen die anderen GRAAG helpen om teksten te vertalen, dat ik het geweldig initiatief vind dat jullie dat willen doen en de tijd daarvoor nemen…

Doordat ik mij erg thuis voel in Turkije ben ik van plan mij meer te verdiepen in het Turkse taal. Ik ben gewoonweg verliefd geworden op de taal, mentaliteit (de mensen) en het land. Ik kan daar niet meer omheen.

Ik ga nu al zeven jaar naar Kusadasi, nu is gebleken dat ik daar ook taalcursus kan volgen, heeft iemand daar ervaring mee? Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie die ervaring met mij zouden willen delen…

Hoi Natasja,

Je hoeft mij het ‘Turkije syndroom’ niet uitleggen. Ik heb er zelf ook last van. Ik ben zelf ook al een tijdje bezig met het leren van de Turkse taal. Ik heb ook gelezen dat er een taalcursus in Kussadasi is te volgen. Ik wil daar deze zomer ook graag naartoe. Kortom net als jij dezelfde interesse. Misschien kunnen we elkaar helpen. Hier mijn mail adres: petravanrhijn@hotmail.com. Hopelijk hoor ik nog van je.

Groetjes Petra

Beste Petra en Natasja:

Voor meer informatie Turks leren in Turkije

Succes! :slight_smile:

2 likes

Deze site ken ik, ben jij er bekend mee?

ja …ik heb deze site ook eerder bekeken.

De cursus Turks van NTI vond ik ook erg goed. Zelf werken op eigen tempo, met geluidsbestanden. En je hoeft er niet per se voor in Turkije te zijn.