Turkse Les In Kusadasi

Weet iemand of het ook mogelijk is om Turkse les te volgen in Kusadasi? Ik ben er volgende zomer waarschijnlijk 2 x een maand en vroeg me af of ik dan dagelijks of enkele keren per week wat turkse les zou kunnen krijgen bij een school of opleidingsinstituut of iets dergelijks. Ik hoor het graag als je hierover wat info hebt!

Gewoon vrienden zoeken en vragen of ze Turks met je praten en nu en dan wat uitleg erbij geven, zo heb ik het gedaan en ik kan al aardig wat Turks praten ! Meer heb je niet nodig!

groetjes xxx

Nou daarom ga ik er ook naar toe. Ik weet zeker dat ik van vrienden en hun familie een hoop zal leren. Maar was eigenlijk van plan om via les ook echt de grammatica te leren zodat ik weet hoe de taal is opgebouwd. Kan niet van mijn vrienden verwachten dat ze elke zin gaan ontleden natuurlijk! Ben hier ook al aan het leren, maar dat is een hele klus.

hoi Jill,

mag ik je wat vragen??? Kom je uit Belgie en ben je afgelopen zomer in kusdasi op vakantie geweest???

het is heel belangrijk voor mr omdat te weten

graag reactie of mailen naar: superkit68@hotmail.com

groetjes kitty

Hoi Jill

Waarom ga je dit jaar 2 keer een maand naar Kusadasi?
Ik ben er zelf afgelopen jaar een paar maanden geweest, dus ik ben eigelijk benieuwd wat jou reden is om er heen te gaan. Ben je er al vaker geweest, heb je daar een vriendje?

groeten Kim

Je kan me mailen op kimmetje_smit@hotmail.com

Turks zal je moeilijk kunnen leren op een school,ik woon zelf al 8 jaar in Kusadasi,dikwijls zijn er die geprobeerd hebben een cursus turks nederlands in te rcihten met als resutaat ,nooit genoeg kandidaten.Daarmeer worden de lessen altijd afgelast.Maar zoals hierboven beschreven je moet je turks leren van de bevolking,op straat en vrienden,net zoals de turken zelf het van de toeisten leren.
Het is een moeilijke taal,maar al sprekende leer je het,en turken zijn al blij als je probeert je best te doen om het te leren.leer jij hen nederlands en ze zullen je Turks leren.
Succes
Franka

hoi Jill,

bedankt voor je berichtje,

Er is iets wat ik je graag wil vragen, maar dat doe ik liever niet over dit forum, ik voeg je toe aan msn oke?

groetjes kitty