Turkse Les In Kusadasi

Weet iemand of het ook mogelijk is om Turkse les te volgen in Kusadasi? Ik ben er volgende zomer waarschijnlijk 2 x een maand en vroeg me af of ik dan dagelijks of enkele keren per week wat turkse les zou kunnen krijgen bij een school of opleidingsinstituut of iets dergelijks. Ik hoor het graag als je hierover wat info hebt!

sorry, late reactie, ik was nog geen “lid” en zie nu ook dit berichtje.
je moet even kijken op :

http://www.tomer.ankara.edu.tr/

je kan in verschillende plaatsen terecht voor turkse cursus (in het turks gegeven) : waaronder istanbul, izmir, alanya etc.

ik ga in juni samen met een vriendin 4 weken.

als je wat meer info wilt, laat het even weten

succes!!

naar welke tomer ga jij?

ik wil in juni of juli naar tomer in antalya

Ik woon in Kusadasi, velen hebben reeds geprobeerd een cursus in te richten in turks onderrichten, maar iedere keer hebben ze niet genoeg inschrijvingen. Je zal hier terplaatse eens moeten informeren, maar wie hier in de zomer lessen privé geeft weet ik ook niet. Had hier vroeger een vriendin die het in de winter deed, maar die is nu terug naar nederland. En dan speciaal naar Izmir gaan, is ook geen oplossing denk ik. Huur je een turk in die nederlands spreekt, zal je heel graag les geven,(geintje) Groetjes,
Franka

Zeer waarschijnlijk tömer in izmir
4 weken vanaf 6 juni.
er zijn ook mogelijkheden voor verblijf bij gastgezinnen, maar ik heb nog geen antwoord van de universiteit over hoe wat wie en waar precies…

heel leuk :smiley: