Kuala lumpur

Hoi,
Ik zag een leuke aanbieding met egypt air naar kuala lumpur. Mijn vraag is of er mensen zijn die met egyt air gevlogen zijn naar kuala lumpur. Wat zijn je ervaringen? Is het aan te bevelen?
Alvast bedankt voor de reactie.

Groet,
Ritesh

De vluchten van Egypt Air naar Kuala Lumpur zijn dit jaar een aantal maanden gecanceld, en pas sinds 12 augustus weer hervat. Je moet er rekening mee houden dat je vlucht niet rechtstreeks is, maar dat je moet overstappen in Cairo. Ook maak je een korte stop in Bangkok.

Ik ben zelf dit jaar met Egypt Air naar Bangkok gevlogen. Een prima vlucht! Het eten is zeer acceptabel, en er wordt voldoende drinken geserveerd. (Ik weet niet of ze ook alcohol schenken, maar dat mag je hoe dan ook zelf meenemen.) Het personeel is vriendelijk, en de stoelen zijn ruim. Meestal heb je een eigen TV-scherm en kun je op elk gewenst een film starten, maar op een van de vluchten kon dat niet en startten de films allemaal tegelijkertijd. Mij maakte dat niet veel uit, het was een nachtvlucht en dus probeerde ik te slapen :wink:

Hoi Jenny,
Dank voor je reactie. Ik las idd op internet op diverse forums dat vluchten van egypt air geannuleerd waren. Ik wil tegen het einde van het jaar richting kuala lumpur vliegen. Zag een aanbieding all inclusief voor 535 euro. Vergeleken met andere maatschappijen is egypt air best goedkoop. Je bespaart ongeveer 300 euro.

Je kunt ook nog even op de site van Emirates kijken… Die hebben aanbiedingen voor € 592 retour naar KL. Nog een paar dagen geloof. Wat de exacte condities weet ik niet, maar Emirates is betrouwbaarder dan Egypt air.

1 like