In juni ga ik vier weken vrijwilligerswerk doen in Bali. Daarna wil ik doorreizen naar Kuala Lumpur, Singapore en Java (uiteindelijk weer terug naar Bali, aangezien een retourtje stukken goedkoper is). Dit doe ik nu nog alleen, maar het lijkt me leuk om (deels) samen te kunnen reizen met iemand.
1 juli wil ik naar Kuala Lumpur vliegen en daarna heb ik 2,5 week om nog te reizen (i.v.m. werk).
Ben je toevallig ook rond die tijd in een van die steden, laat het me weten, want misschien kunnen we wel wat regelen!
Niemand toevallig rond deze tijd in deze steden/op het eiland. We kunnen datums overleggen. Ik ben 28 juni klaar op het project (en daarna kan ik dus al gaan) en mijn retourtje naar Nederland is 16 juli.
Ik (21 jaar, student) ben toevallig tegen die tijd voor vakantie in Singapore en Maleisië. Ik weet niet of je al een specifiek reisschema in gedachten had en of je je ticket naar KL al hebt? Ik kom aan op 2 juli in Singapore, om vervolgens 3,5 week te reizen door Singapore, Maleisië (vasteland en Borneo). Ik heb inmiddels wel al het een en ander vastgelegd qua binnenlandse vluchten, maar vooral voor het tweede gedeelte van mijn reis. Maar in de periode 2-10 juli wil ik graag Singapore, Melaka en Kuala Lumpur bezoeken en heb ik verder nog niks vastgelegd. Dus misschien is dat een optie om (gedeeltelijk) samen te reizen?
Heee! Ik zie je bericht nu pas, dus sorry voor je late reactie. Ik heb besloten om alleen in Indonesië te blijven, omdat het anders teveel haasten word en dat wil ik niet. Ik hoop dat je nog iemand vind om een stukje mee te reizen!