Kuala Lumpur, Singapore, Bruneï, Borneo evt Palawan of Bali (okt/nov 2016)

Dit jaar wil ik voor het eerst zonder vrienden/familie op vakantie gaan. Graag zou ik wel een reisgenoot willen vinden om deze reis gedeeltelijk of in z’n geheel mee te kunnen ervaren. Ik heb vier weken vrij genomen op m’n werk vanaf eind oktober t/m eind november. Ik ben nog nooit in Azië op vakantie geweest, dus alles is een uitdaging en nieuw voor me. Vorig jaar heb ik mijn duikbrevet gehaald, wat ik graag op vakantie ook zou willen doen. Het maakt me niet uit of het een man of vrouw is, maar het liefst wel in de leeftijdscategorie 20-30.
Ik wil graag vanalles ontdekken, een dagje op het strand is geen probleem, maar ik zie het niet als een relaxvakantie.
Hopelijk is er iemand met dezelfde interesses die in dezelfde periode wil gaan. Over het reisschema kan natuurlijk altijd gepraat worden om een land af te strepen en een ander land toe te voegen.

Ik ga van 7 september tot 25 september Maleisie en Singapore doen. Ik ben een 31j man uit Belgisch Limburg.

Hoi Mariekec, Ik vertrek 17 oktober naar Bali voor een 3 weken durende duikvakantie, opgesplits in 2x 11 dagen/nachten op 2 verschillende duikbases.
Ik ben wel “al” 52 lentes jong. (Mij boeit de leeftijd van een eventuele reispartner niet , maar dat bepaalt ieder voor zichzelf)

Groetjes, Bart

Hee! Ik ben nog op zoek naar een reismaatje voor Indonesië of filipijnen voor okt/nov. 3 weken, kan evt ook later in nov/dec. Ik hoor graag van je of je nog op zoek bent, dan kunnen we meer info uitwisselen :wink: x Mandy