kruiden uit turkije meenemen

goedemiddag,

ga van de week voor vakantie naar turkije, kan iemand mij vertellen of je kruiden uit turkije mee terug mag nemen naar nederland. alvast bedankt voor je reactie.

groetjes omalady

Ik heb zelf voorverpakte kruiden en peperkorrels meegenomen, en nooit problemen mee gehad.

Ik heb altijd van alles meegenomen… nooit problemen(Neem eigenlijk elk jaar kruiden mee…)
Wel altijd in mn koffer

Alles wat je daar kan kopen, kun je in elke Turkse supermarkt in Nederland ook krijgen :wink: . Ik neem dus nooit wat mee, met uitzondering van verse munt die mijn schoonmoeder voor me plukt en droogt.

Tegenwoordig wel, vroeger niet echt haha
(en de prijzen waren daar gewoon veel beter ;)!! TOEN!!)

Dat is niet waar ja je kan vele kruiden wat ze in Turkije verkopen ook hier kopen maar je kan niet alles wat ze daar verkopen hier ook kopen.
Onder andere eriste dat kan je dan alleen kant enklaar halen maar is toch anders of druiven bladeren.

Druivenbladeren of eriste zijn toch geen kruiden. Ik kan nog wel 10000 dingen opnoemen die ik hier niet kan krijgen. Maar qua droge kruiden kun je hier alles wel krijgen.

ik kom nu niet op de namen maar me tante haalt het altijd uit turkije als ze het hier zouden verkopen waarom zouden ze het dan uit turkije meenemen en daar heb je verse.

Wat jij wil…:slight_smile:

oke :S