Kritische feedback gevraagd op reisschema

Bedankt voor je reactie.
Ja het klopt, we willen bij Uxmal en Chichen Itza overnachten. Ik snap je opmerking wel over Uxmal, dan kunnen we inderdaad beter doorrijden naar Campeche.
W.b. Chichen Itza/Merida was de planning zo omdat we natuurlijk helemaal nog op zullen zijn van de vliegreis, dus wilden we de eerste dag richting Chichen Itza rustig aan doen zodat we daar 's avonds aankomen en dan de licht en geluidsshow die wordt gegeven kunnen zien. We kunnen dan eerst nog relaxen in ons hotel in Cancun en vervolgens rijden richting valladodid/Chichen Itza. Als we daar ergens in de buurt overnachten, kunnen we de ochtend erna direct starten bij Chichen Itza en vervolgens doorrijden naar Merida.
Dat was de gedachte althans erachter.
Als we in 1x doorrijden naar Merida, dan missen we die show en is het een stuk langer rijden de eerste dag, en moeten we de dag erna al vroeg op om terug te keren naar Chichen Itza, vandaar deze planning
Als je dit zo hoort, wat vind je er dan van?
Alle reacties zijn welkom hoor, ik ben blij dat we zo goed geholpen worden!!!

Hoi Jerkar,

dat jullie er ook voor de lichtshow willen blijven wist ik niet, dan is jullie keuze ik duidelijk voor mij :wink:

Veel plezier!

Waar we uiteindelijk boeken, moeten we nog even kijken. In de buurt van Chichen Itza, of bij Izamal daar in de buurt… Het is dan waarschijnlijk al wel donker, dus ik denk dat het veiliger is dan bijChichen Itza iets te boeken ipv Izamal.

Aangezien je met de auto will gaan raad ik je aan de volgende website nog even te bekijken. Hier krijg je een goed idee van de afstanden en kosten als je via de tol wegen wilt reizen. Dit raad ik trouwens aan. Neem wel de tijden met een korreltej zout. Dit duurt vaak iets langer dan vermeld.

http://aplicaciones4.sct.gob.mx/sibuac_internet/ControllerUI?action=cmdEscogeRuta

Wouter