Krabi

heeft iemand ervaring met de hotels in krabi?
En hoe is de reis daarnaar toe?
Kun je meteen vanaf bangkok doorvliegen of moet je een overnachting nemen??

vriendelijke groeten,
whkerssen.

Wij vliegen naar Bangkok en gaan met een binnenlandse vlucht enkele uren later naar Krabi.
Dit wordt de vierde keer en elke vliegreis is anders. Het ligt veel aan de maatschappij.
Eenmaal maakten wij naar Bangkok een tussenlanding op airport Hong Kong en stapten daar over in een ander vliegtuig naar Bangkok. Zo waren we ca. 16 uur onderweg voor we weer door konden naar Krabi.
Op onze eerste reis hebben we een overnachting gemaakt in Bangkok, zowel op de heen als de terugreis. Hier kwamen we ca. 11.00 uur aan en maakten een boottochtje over de rivier.

Vier maal verbleven wij in Krabi in de plaats AO NANG. Ons hotel (resort) was in orde en voor herhaling vatbaar.

Bij het reisbureau BM Air - Bilthoven kun je op hun site veel terug vinden.
Succes Jacqueline

wij zijn 6 dagen in krabi geweest. wij hebben in het thai hotel in krabi gezeten ,2 personen 360 baht per nacht. vanuit hier hebben we met een brommertje rondgekeken. ao nang vonden wij persoonlijk erg toeristisch en behoorlijk prijzig om te verblijven.

wij zijn met de bus gegaan naar krabi maar dat is een lange weg dus zijn wij gestopt voor een paar dagen in ranong. als je in 1 keer met de bus gaat is het tussen de 13 en 15 uur. over vliegen kan ik je niets vertellen.

Vanaf Bangkok kan je direct doorvliegen met o.a. Thai Airways (vrij prijzig) of een van de lowcost-maatschappijen AirAsia (www.airasia.com) en/of NokAir (www.nokair.com)

Plaatsje Ao Nang is erg leuk en vlakbij liggen een aantal prachtige stranden en bounty-eilandjes zoals bijv Railay Beach, zelf vind ik dit een van de mooiste stranden die ik in Thailand bezocht heb.

Leuk, kleinschalig hotel is het Krabi Heritage Hotel in Ao Nang, zie hier:

dank jullie wel, voor alle inlichtingen. We zijn van plan om volgend jaar weer met zijn 8en op vakantie te gaan. We zijn met 5 volwassenen en 3 tieners. Grootouders, kinderen en kleinkinderen. Dus we moeten iets zoeken voor elk wat wils. :-))
vriendelijke groet,
whkerssen.