Krabi leuk?

Hoi,
Ik dacht dat ik eerder dit bericht geplaatst had, maar ik heb geen reacties gehad en ik kom het ook niet meer tegen…
Anyway.Wij gaan begin januari na afloop van een rondreis nog naar Zuid-Thailand om daar te relaxen aan het strand voordat we weer terugvliegen naar Nederland.
Krabi lijkt ons mooi vanwege de rotsformaties in het water. Echt een bounty gevoel, hoewel het er natuurlijk wel behoorlijk toeristisch zal zijn. Omdat we uit Indonesië komen met 2 kleine kinderen lijkt het ons heel fijn als we niet nog een hele lange transfer hebben. Er zijn vast nog mooie eilanden, maar dan wordt het ook weer een lange transfer denk ik?

Ik ben benieuwd of Krabi leuk is of dat er toch betere alternatieven zijn?

groetjes
Addi

Krabi is zeker leuk, maar geen eiland. Maar inderdaad, zal wel druk zijn begin januari.

Je andere topic staat trouwens hier, https://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=209516&p=1170161#post1170161

Bedankt!

Ja hoor Krabi
Leuk maar vooral een zeer mooie bestemming ben er onlangs nog geweest
Zeer mooie stranden, en zeer mooie uit stapjes met een long teal boat naar andere eilanden
Moet je zeker doen effen gaan snorkelen
Aangename vakantie toe gewenst

Wij zijn in Maart dit jaar in de buurt van Krabi geweest: Ao Nang. We hebben het prima naar ons zin gehad. Ga zeker een dagje naar Railay beach als je op zoek bent naar een mooi strand. Het is een vaste prijs met de longtail boot vanaf Ao Nang beach. Ik weet niet hoe jong je kinderen zijn maar er zijn veel rots klim mogelijkheden in de buurt.

Als je wat langer de tijd hebt neem dan een boot naar Koh Phi Phi en blijf daar ook een paar nachtjes. De boottocht is slechts twee uurtjes en een leuke ervaring voor de kids. Koh Phi Phi vonden wij prachtig! Zelfs mooier dan Railay beach, maar ieder zijn smaak natuurlijk. Je kunt er kanoën, duiken, snorkelen, hiken naar een prachtig viewpoint, boottripjes om het eiland maken.

Onze ervaring is dat de omgeving Krabi een stukje goedkoper is dan Koh Phi Phi en Phuket dus als je spulletjes wilt kopen of een keer lekker uitgebreid uit eten wilt is dit de plek! :slight_smile:

Bedankt voor de uitgebreide reactie en goede tips! We zetten Koh Phi Phi op het programma want dat klinkt allemaal mooi. Toevallig zijn we al aan het kijken in Ao Nang :slight_smile: Dit werkt dus alleen maar bevestigend.

Staat ook nog steeds op mijn lijstje…