Hi allemaal,
Wij denken erover binnenkort naar Birma te gaan. Heeft iemand ervaring met reizen daar en kan ons een indicatie geven van de gemiddelde kosten per dag?
Veel dank!
Hi allemaal,
Wij denken erover binnenkort naar Birma te gaan. Heeft iemand ervaring met reizen daar en kan ons een indicatie geven van de gemiddelde kosten per dag?
Veel dank!
Ik ga in maart/april naar Birma. Ben ook benieuwd. Misschien kunnen jullie ook je ervaring delen?
Wij gaan 2 en een halve week.
hoi! we hebben inmiddels de trip gemaakt (TE GEK!) en dit zijn onze kosten: http://www.backpackgek.nl/reizen-in-myanmar-–-de-kosten/
Veel plezier!!
Hallo,
Ik zie dat jullie dit jaar nog in Birma zijn geweest. Wij gaan begin December naar Mandalay.
Ik heb 1 vraagje nog over het visum.
Vroeger kon dat gehaald worden in Breda. (waar wij wonen) maar dat is niet meer mogelijk.
Wij twijfelen of wij het junnen gokken om dit in Bangkok te halen.
Maar hebben daar maar 2 dagen omdat wij dan door vliegen naar Mandalay met airasia.
Heeft er iemand ervaring met het in 1 dag regelen van een visum voor Mayanmar in Bangkok?
Vast dank voor de moeite.
Wij hebben daar in de rij ook mensen gesproken die voor het spoedvisum kwamen. Zij konden hem die middag nog ophalen. Toch vind ik het best wel een risico en ik weet niet of je dat wilt nemen. Misschien toch beter vanuit NL regelen? Als je naar Bangkok gaat en het daar doet, zorg dat je ruim voor openingstijd in de rij staat, want ze geven maar een vast aantal visa per dag uit. Ook hebben ze veel feestdagen en zijn daarom niet altijd open.
Bedankt voor je reactie.
Ik neem je advies ter harte en ga maar naar Brussel.
Ik hoop dat het daar in 1 dag kan worden geregeld, i.v.m. het op en neer rijden.
Het liefst zou ik het aangetekend laten terugzenden, maar dat lijkt geen optie te zijn.
Voor Thailand kan dat wel.
Wij blijven 3 maanden totaal weg, waarvan 16 dagen in Mandalay.
Moet dus een visum regelen voor die 3 maanden met 2 entree`s.
Iemand daar ervaring mee? Mogelijk ook tips?
Groetjes,
MissClean
Ik heb mijn visum via de post aangevraagd op de ambassade van Myanmar in Berlijn. Dit duurde 3 weken. Je vult 2 formulieren in met pasfoto, geld in de envelope (je kunt ook overmaken), een retour envelop en dat was alles!
Ik ga pas in November dus moet nog even geduld hebben ![]()
dank je wel. Dat is misschien een goed alternatief voor ons.
Moet je er ook postzegels bij doen . Of zit dat in de prijs die je overmaakt inbegrepen?
Wij hebben het geregeld via een visumbureau. Kostte 35 euro pp maar daarbij werden onze formulieren ook gecontroleerd. Binnen een week hadden wij ons paspoort retour. Met visum overigens ![]()