Kosten per dag

Ik wil in Maart 2015, 3 a 3,5 week rondreizen door Vietnam.
Beginnen in Hanoi, en vanuit hier naar Sapa om een 3 daagse trekking te doen.
Hierna Halong Bay met overnachting op de boot.
Dan met de trein naar Hue, en Hoi An.
Hierna wil ik met de trein naar het zuiden, om gewoon ergens even lekker een dag of 4 aan het strand te liggen, voordat ik via de Mekong Delta naar HCMC ga.

Ik reis alleen (hoef geen luxe, gewoon budget accomodatie, maar wil wel een eigen badkamer en toilet).

Is dit te doen in 3 a 3,5 week, en wat zijn de kosten/dag.

Groetjes Marcel

Hallo Marcel,

Wij hebben de kosten bijgehouden en met een toelichting gepubliceerd op onze reisblog: Backpacken in Vietnam - De kosten en het reisbudget - Reisblog

We hopen dat je wat aan deze info hebt!

Greetz,
Reisbloggers

www.reisbloggers.nl

1 like

Hallo marcel,

Ik heb de blog van onze reisbloggers bekeken en denk dat dit vrij aardig in de buurt van je budget.

Heb wel even wat aanvullingen, want je reist alleen.

Ik denk dat je een budget van zo’n 40 USD per dag moet aanhouden; dan heb je misschien nog wel geld over na je vakantie.
Hierin zit dan een Halong Bai cruise met overnachting, mai Chai ( Sapa reken dan 35 USD meer ), vervoer ( vluchten / treinen ), overnachtingen, eten, explosief uitgaan eventueel, huur surfspullen, inflatie.

Denk dat dit ook wel in de buurt komt van de reisbloggers, omdat je overnachtingen x2 moet rekenen en halong erbij hebt.

voor de rest prima informatie op de blog van de reisblogger; aanrader voor iedereen.

gr.
Ton.