Kosten camperhuur

Wij gaan tussen 20 november en 20 december reizen door Nieuw Zeeland. Nou zouden wij voor zo’n 3,5 week een camper willen huren. Heeft iemand een idee wat een beetje een redelijke prijs is? Ze zijn er uiteraard in alle categorien en prijzen. Het hoeft niet al te groot en luxe te zijn. Alle tips zijn welkom.

Beste Ntlie,

Zoals je zelf al aangeeft zijn er vele verschillende mogelijkheden. Wil je er bijvoorbeeld een toilet in of niet? En voor de prijs kan je nog verschillende kanten op met bijvoorbeeld afkoop eigen risico ed. Ook de ophaal en inleverplaats hebben invloed op de prijs…
Als je van 22/11 t/m 20/12 een camper huurt zonder toilet van Noord naar Zuid met eigen risico kom je uit op zo’n 1350 euro, als je je eigen risico wilt afkopen kost het +/- 1800 euro.
Laat maar even weten wat de exacte wensen zijn dan kan er een duidelijker antwoord worden gegeven.

Grtz, Carine80

Ik heb veel gehad aan de volgende site:

Dat wil zeggen dat ik op basis van de daar gevonden informatie mijn keuze heb bepaald. We vertrekken pas in oktober overigens, dus “review” van de verhuurder van mijn keuze kan ik nog niet geven.

Door online offertes aan te vragen word je heel wat wijzer: wat er wel (en vooral wat niet) in de - op het eerste gezicht aanlokkelijke- dagprijs begrepen is is leerzaam.