Samen met mijn partner en dan 5 maanden oude baby willen wij van midden februari tot eind maart voor 6 weken door Nieuw Zeeland reizen.
Nu willen wij graag een camper huren zodat wij wat flexibeler zijn met de baby.
De campers in deze periode lijken echter ontzettend duur te zijn.
Zijn er camper sites wat jullie kunnen adviseren die niet al te duur zijn? Met niet al te duur bedoel ik niet meer dan €4000 voor 5 weken.
Indien mogelijk, ook graag met een douche/toilet.
Het hoeft geen nieuw of luxueus voertuig te zijn.
Daarnaast, raden jullie campers met een toilet/douche aan of is het ook prima te doen zonder?
Dit zou namelijk ook in kosten schelen…
Supergave plannen! Wij zitten op dit moment in NZ en het is echt fantastisch! Wij hebben onze camper gehuurd via totallycampers en kon geen goedkopere vinden. Supergoeie service, tot nu toe dan. Nederlandse eigenaren en gevestigd in Australie. Onze camper komt van Wendekreisen. Wij hebben een klein busje met stahoogte, koelkast en portapotti (die we niet gebruiken), officieel voor 2 personen + kind, voor zes weken voor 2750,-. Wc’s zijn hier overal te vinden, ook bv langs de weg. Douches niet op alle campings, maar wij zorgen gewoon dat we om de paar dagen een camping met douche hebben. Mocht je nog meer willen weten, dan hoor ik het wel!
Al snel kwamen wij erachter dat wij erg laat waren met het huren van een camper met als gevolg dat de meeste campers al waren vergeven, althans de campers die in onze prijsklasse lagen.
Na het lezen van jouw advies, heb ik contact opgenomen met Totally Campers en wow, wat een geweldige service!
Aanvankelijk leek het erop dat wij te laat waren en niks meer konden vinden wat betaalbaar zou zijn echter Totally Campers hebben ons gered.
Ook wij hebben nu een kleine camper geboekt voor ruim 4 weken voor ongeveer €3000,-
Heel blij dit te lezen. Ik maak, zonder dat ik als huurder ervaring met ze heb, veel reclame voor Ester en René van Totally Campers, althans ik raad mensen aan in elk geval ook met hen contact op te nemen. En tot nu toe ging het in alle gevallen prima. Hele fijne reis. Routesuggesties zijn er genoeg te vinden op het forum, daar wil iedereen je wel bij helpen, mocht dat nodig zijn.
Heel fijn om te horen!! Ja, de service is fantastisch. Wij zaten door de aardbeving een tijdje vast en moesten daarna vervangend vervoer. Binnen no time hadden ze een andere camper voor ons geregeld en ze zijn ook super flexibel en denken met je mee. Echt hele goede service inderdaad!