Korte kleine groepsreis van max 8 dagen, mogelijk? Bij wie?

Hallo,

In september kom ik vanuit Cambodja naar Thailand/Bangkok. Ik heb voordat ik het vliegtuig vanuit Bangkok terug naar Nederland pak nog 8-9 dagen max. over om een kleine tour te maken in Thailand.

Weet iemand een leuke org. of tour die je kan pakken vanuit bangkok voor deze duur?
Dan bedoel ik geen touringcar-koffer-trip, maar gewoon een busje met wat mobielere mensen (20->30 jaar) :-), actief&gezellig.

Waarheen is niet zo belangrijk, beetje dit, beetje dat ( maar geen river Kwai of voetballende olifanten :slight_smile: ). Ev. beetje cultuur, beetje strand etc.

Het lijkt me een relaxte manier om mn trip af te maken en met andere lui te zijn. Ik ben ondertussen over het vooroordeel/schrik van kleine groepsreisjes heen :-). Het is/moet vooral ontspannen zijn.

Mocht iemand me kunnen helpen dan heel graag. Ideëen, reis organisaties etc.

Thanx,
Groeten
Arthur

De reisorganisatie waar ik jaren geleden werkte, werkte ook samen met een reisorganisatie die Intrepid heet. Ik heb op internet gezocht of ik iets kon vinden en wellicht dat je hier iets naar wens kan vinden:

Zij hebben ook groepsreizen in Thailand…

Dankje,

Ik ben altijd benieuwd wat voor mensen zo’n tour doen.
Ik was er altijd wat skeptisch over ‘groeptrips’ maar na zo’n kleine groepstourtjes gedaan te hebben in Tasmanie en N-Zeeland vind ik ze een goede break op zelf rondstruinen.:slight_smile:

Het is nog wel schrikken van de prijzen moet ik zeggen.

Ik vraag me af of locale hostels in bangkok geen ‘betere’/goedkopere deals hebben. Meestal vertrekken die tours alleen op gezette dagen en niet op de dag dat jij weg wilt. Dit samen met mn beperkte aantal dagen in Thailand kan het nog lastig worden.

Iemand verdere ideëen?

Ciao

Arthur

Misschien dat je anders nog iets kan vinden bij bijv. Greenwood Travel (www.greenwoodtravel.nl)