Koosnaam!

Hoe noem jij je vriend, gewoon bij naam of heb je een andere naam voor hem en hoe noemt hij jou??
gewoon nieuwsgierig lol2

haha ik noem mijn askim altijd : babe geen idee waarom maar zo noem ik heb negen van de tien keer hihi en ik ben standaard askim als die wat vraagt of darling en afentoe komt daar dan weer layzi darling uit hihi en als het serieus word dan is het gewoon d&e hihi !

uiteraard het standaard Askim-verhaal… Verder Dünyam of Mex :slight_smile:

Ik noem hem altijd babe… en hij mij ook eigelijk =D Komt omdat mijn allereerste smsje = ‘Hi Babe’ was… Dit smsje heeft hij na bijna twee jaar nog in zijn gsm staan =D xx

In het begin noemde hij mij altijd darling…dat is daarna veranderd in angel en als hij een berichtje stuurde of op msn sloot hij altijd af met schatje. Zeggen deed hij dat niet want dat kwam er een beetje moeilijk uit…hihi. Ik noemde hem wel altijd schatje.

natuurlijk ook ‘askim’ , maar ook ‘love’ , en hij begint soms zo’n hele reeks woordjes te zeggen tege mij, superschattig, dan zegt hij : aşkım, tatlim, canim, bebegim, hayatim, my love, schatje

haha =D van alles een beetje dus!

haha weet je zeker dat wij niet dezelfde askim hebben?? :wink: M. doet dat ook altijd… En dan moet ik altijd vet lachen en zeg ik yaaaaa askim… yeter yeter… :slight_smile:

hij noemt mij askim, schatje of my baby.
Verder noem ik hem eigenlijk altijd bij zijn naam of ook askim

Ik zeg altijd askim tegen hem, behalve als zijn familie erbij is of als ik boos ben dan is het zijn naam hahaha
hij noemt mij altijd askim of mijn vrouw (nl) bij familie gewoon bij mijn eigen naam.

Inderdaad bij familie (oudere familie, dus niet bij zijn neefjes,broertjes, schoonzusjes ofzo) gebruiken we ook onze naam… Maar dan wel de Cyn en Mex versie :slight_smile:

leuk topic mutlu !!

ik noem mijn vriend askim of sweety en sweety ben ik mee begonnen toen we gingen smsen , en net als mutlu hahah als ik boos ben dan noem ik hem duidelijk bij ze voornaam .
mijn vriend zegt askim of princess tegen mij ,:wub:lief he !lol

Mijn vriend noemt mij bij mijn naam zoals de meeste die wel kennen alleen dan zonder de eerste letter :wink: beetje lastig uitleggen, en inderdaad heel herkenbaar de reeks met koosnaampjes, wij praten toch volledig engels met elkaar dus heel veel my everything, my love, my wife, my women, my life…en als we overschakelen in het turks is het askim, canim en voor het nederlands schatje

Ik noem hem altijd my sweety of my men :smiley: en inderdaad behalve als ik boos ben heel duidelijk bij zijn voornaam en dan gaat hij hetzelfde doen en krijg je een hele aparte situatie

Als we bij de familie zijn maken we geen onderscheid zijn moeder noemt mij ook altijd askim askim en dan knijpt ze het liefst ook nog in me wangen

Hij noemt mij het meest askim of tatlim of schatje. En het leukste is nog dat we echt een koosnaampje voor elkaar hebben speciaal tussen ons daar hebben we een hele avond lol over gehad:P Hij was bebek en toen werd ik ook bebek. En toen werd ik dikke bebek haha omdat ik chips at en daarna werd het tatli bebek. Dus we noemen elkaar ook nog wel bebek.
Maar het meest zegt hij nog ‘‘askim benim’’.

En ik noem hem askim of liefje of lievie of schatje of bebek ^^

hahahaha tessa ja dat doet b zijn moeder ook altijd en ik heb er goede wangen voor hahahhaha

***kızımın güzel annesi… Deze kreeg ik net… De mooie moeder van mijn dochters ofzo?!

Aaaay Cyn die is wel weer heel bijzonder hoor!!!

Ja lief he… komt ook omdat ik altijd zeg dat ik graag een meisje zou willen… :slight_smile:

hij noemt mij altijd prinsesje, askim, schatje, canim en hayatim. En ook noemt hij me altijd steffim hahaha

Ik noem mijn aşkım… Aşkım (of de verbastering ashkoem) honnybunny, schatje, sweetypie, dude, mthrfckr,

hij noemt me hetzelfde en heel soms abla (hoe ie daar aan komt geen idee)

waarom noemt hij je zus???