Konya

Wie kan mij helpen?

Ik wil zo spoedig mogelijke naar konya:TURKEY: toe… Ik heb wat geinformeerd en kan op verschillende manieren daar komen… ik kan een ticket nemen van amst-istanbul en dan de bus naar konya of weer vliegen naar konya.

een andere optie is een ticket van ams-ant en dan met de bus…

wie weet wat een goedkope manier is… kan iemand mij ook vertellen waar ik goedkope tickets naar :turkey: kan vinden:banana:

Alvast bedankt voor het reageren allemaal!:yes:

groetjes en kusjes Yasemin:wave:

Kijk eens op neckermann.nl… Misschien hebben zij een goedkoop ticket naar Antalya… En kan je daarna verder met de bus!!!

Succes!!

x

dank je wel ik zal het even nachecken

groetjes xx yasemin

Beste Yasmin,

Het snelste is een campingvlucht ams-antalya,dan de bus vanaf het antalyabusstation naar konya,dat is zo’n 6 uur in de bus door het taurusgebergte(na de rijksweg richting alanya slaat de bus linksaf ter hoogte van kizilag)
Informeer van te voren hoe laat de bus vertrekt van het busstation;met een beetje mazzel kun je je door een taxi bij de rijksweg laten afzetten en dan wachten op de bus naar konya die daar toch voorbij rijd.

Succes en groetjes,

Hans.

Hoi Yasmin,

Ik ben in juni naar Konya geweest, maar dan vanaf Alanya. De reis duurde 4,5 uur en ik was precies op tijd in Konya. Ik heb in Alanya bij het busstation een ticket gekocht voor 15 lira, dus ik denk dat het vanaf Antalya maar iets duurder is. Goede bus trouwens, airconditioning, onderweg cake, koffie, thee en water.

Groeten, Marianne

thanks allemaal