Koninginnendag in Hanoi

Hallo,

Ik vlieg morgen richting Hanoi vanuit Vientiane en vroeg me af of er nog wat gaat gebeuren ivm Koninginnendag? Ik zal iig een oranje shirt en zonnebril dragen want we kunnen het niet zomaar aan ons voorbij laten gaan natuurlijk!

Nou, dat kan ik me helemaal voorstellen, hihi :wink: Ik zou niet weten of er iets in Hanoi wordt georganiseerd i.v.m. onze Koninginnedag. Misschien heeft iemand anders een idee die rond deze tijd in Hanoi is geweest? (ikzelf helaas niet).

En anders zullen er in Hanoi een paar mensen rondlopen in oranje shirts en oranje zonnebrillen, hihi :wink:

Heel veel plezier alvast gewenst!

Groetjes, Anne

Ik ga er ook niet erg vanuit dat er iets georganiseerd word, maar we kunnen er wel een feestje van maken! :wink: Ik doe me oranje kleren aan en ik zie vanzelf of we er een klein koninginnendagje van kunnen maken! :wink:

Hallo Wim,

Op 30 april is het in Viet Nam een nationale feestdag en krijgen veel mensen een vrije dag.

Op die dag vieren ze namelijk de val van Saigon in 1975.
Zie het als 5 mei bij ons.
Zij noemen het "liberation Day"of Reunification Day
Dus er zullen links en rechts best wel wat extra aktiviteiten georganiseerd worden.

Ook 1 mei is een nationale feestdag en dus ook weer festiviteiten.
Misschien een rood T-shirtje?

Veel plezier
Ton.

Als alle nederlanders gewoon in t oranje gaan, kunnen jullie elkaar spotten, en een feestje bouwen!!

… Ohh i wish i was there again :frowning:

Oranje shirt hoeft niet eens, als je nog zo’n rare oranje heineken hoed hebt is val je gegarandeerd op daar,

En hoe was het? :wink:

Groetjes, Anne

Ja was goed! Er waren meerdere nederlanders in het oranje en eentje had ook smink in het rood-wit-blauw dus iedereen in de kroeg kreeg de nederlandse vlag op z’n gezicht. Was weer een gezellige avond! :smiley:

Super om te horen!

Groetjes, Anne