Het lijkt me heerlijk om dit jaar de feestdagen eens niet in Nederland door te brengen maar deze te beleven tijdens een mooie reis door Thailand. Mijn plan is om ongeveer van half december tot half januari door Thailand te trekken. Ik hou van een mooie combinatie van steden/cultuur, natuur en relaxen (ik wil ook zeker gaan duiken!). Een leuk feestje op z’n tijd sla ik ook niet af.
Het lijkt me leuk om in contact te komen met mensen die dezelfde instelling hebben en het wel wat lijkt om in die periode het koude Nederland te verruilen voor het mooie Thailand! :zon02:
dit spreekt mij aan… Ik wil ook weg met kerst het koude NL uit!!
IK ben n meisje van 21. Heb je al plannen voor je reis, waar in Thailand je heen wilt enzo? Ben je er weleens eerder geweest? Ik niet!!
alexandra
hoi hoi
Ik ga 7 december naar Bangkok om daar te werken voor 4 dagen daarna heb ik nog 2 weken om te reizen door Thailand. Ik heb een ticket terug op de 28ste (december).
Het lijkt me leuk om samen met iemand te reizen!
Let me know!!!
Ik heet Meru, 24 jaar, vrouw
aha, met welke maatschappij vlieg je?
Ik vlieg met china airways… dus misschien zitten we dan wel terug bij elkaar in het vliegtuig:D
Ik ga vanaf 4 december en ik heb alle hotels/accomodaties al van tevoren geregeld, ook heb ik een paar bouwstenen geboekt zoals een drie-daagse trekking.
Planning
**** dag 1 t/m3Bangkok
-koninklijk paleis
-Wat Po
-Wat arun
-China Town
-Koa San Road
Damnoek Saduak/Floating market
Erewan waterfallss
dag 4 t/m 6Kanchanaburi—> spoorweg over de rivier Kwai
Met de slaaptrein naar
**** dag 7 t/m 9Chang Mai
Nachtbazar/ nightmarket
cookingclass
dag 9 t/m 11 Vanuit chiang mai een drie daagse trekking door de “jungle” Olifantentocht door de jungle, en bamboeraften op de rivier.
Dag 12 overnachten in chiang mai
Dag 12 en 13 ***Ayuthaya
Oude ruines
Nachttrein op dag 14naar:
***Surat Thani voor doortocht naar
***Koh Phangan aankomst op dag 15, 5 dagen tropisch eiland
*** ko tao Tropisch eiland waar ik kerst zal doorbrengen 3 dagen
Terug naar bangkok
Dus, trouwens je mag me ook toevoegen op msn, misschien kunnen we dan eens kletsen… alleen op reis is ook maar zo alleen. zegmaarkaar@hotmail.com