Hoi,
Thailand staat al jaren op mijn lijstje van droombestemmingen. En nu wordt het tijd om deze droom te verwerkelijken :). Wie o wie heeft er zin om mij hierbij te vergezellen?
Ik vertrek 11 dec t/m 11 jan. Lekker low-budget met een backpack rondtrekken en op zijn tijd wat extra luxe. Een keertje geen Kerst en NYE in het koude NL, maar in een meer tropische setting kan geen kwaad toch?
Lijkt het je wat om met een relaxte, flexibele reisliefhebster :zon02: met een de nodige humor (ja, daar bedoel ik mezelf mee ;)) te genieten van al het goede wat Thailand ons te bieden heeft? Laat dan snel iets van je horen!
Groetjes Geertje (29jr)
Hoi Geertje,
Ik vertek 9 dec richting Bangkok en 4 jan weer richting NL.
Plan is om eerst paar dagen Bangkok te doen, en door te vliegen naar Chiang Mai, om vervolgens naar beneden te zakken, kerst en o&n ergens op één vd de eilanden door te brengen.
Lijkt me leuk om dan in Bangkok wat af te spreken?
Groeten Johnny (35jr) Friesland
Hoi Johnny,
Grappig dat we ongeveer dezelfde reisplanning hebben; paar dagen Bangkok, daarna naar Chang Mai en dan voor de feestdagen naar een mooi tropisch paradijsje, :zon02:haha!
Om de kosten een beetje te drukken, wil ik eigenlijk met de trein of bus naar Chang Mai afreizen. Het lijkt me leuk om daar onder andere een kookcursus en een olifanten/trekking-tocht doen.
En voor de rest nog geen echte plannen. Alleen de feestdagen op een mooi eilandje wat nog niet te toeristisch is (zoals Phuket of Pattaya).
Jij nog andere leuke plannen? Het is misschien wel gezellig om wat dingen samen te doen.
Groetjes Geertje
Hey!
Ik heb gister nog een ticket geboekt van Bangkok naar Chiang Mai, €40 bij airasia. Dus voor het geld hoef je t niet te laten! En scheelt enorm veel tijd;) dan met bus trein olifant?! laten afzakken naar het zuiden. Wat mij betreft zouden we dat samen kunnen doen? Als het niet bevalt( wat mij sterk lijkt) kunnen we altijd nog onze eigen wegen gaan…
Of mss kunnen we van te voren hier in NL nog iets afspreken?
Grtjs Johnny
Ik kom op 11 december aan in Bangkok en wil ook eerst een paar dagen acclimatiseren aldaar. Ik verblijf voor ongeveer 10 weken in zuid-oost Azië. De eerste 4 weken wil ik gebruiken voor Thailand en heb ongeveer dezelfde planning als jullie :). Verder ook low-budget met her en der een uitschieter om lekker op stap te gaan of een vette excursie te doen!
Wanneer ik in Bangkok aankom zal ik naar Kao San Road gaan om daar een leuk hostel te nemen en 's avonds heerlijk een biertje te drinken! Misschien tref ik jullie daar en kunnen we proosten op een gave tijd!
Groeten Erik (24 jaar)