Koh Sichang

Wie ervaringen met Koh Sichang?
Hoe daar te komen? (ik denk vanaf Sri Racha)…
Wie weet een betaalbare guesthouse daar, zo te lezen is er maar 1 strandje…
Dus guesthouse in de buurt van strand… :slight_smile:
En de kosten daarvan?
En wat te doen op dat eilandje?
Is er ook veel natuur?

Sorry voor de vele vragen :stuck_out_tongue:

Dankje… :wink:

Hallo Kevin87G,

Koh Si Chang is een leuk eilandje voor 2 dagen…
Je kunt er inderdaad vanuit Sri Racha komen met de ferry die ieder uur vaart voor 40 Baht.
Er zijn in ieder geval meerdere strandjes, en hier is ook de accomodatie te vinden.
Thampang Beach resort kost je ongeveer 400 Baht voor een kamer.
Je kunt een scooter huren voor 300 Baht per dag, erg leuk en gemakkelijk om te doen. Voor echte natuur moet je hier niet wezen is een piepklein eilandje…Denk dat het 6 bij 1 km is.

Gr Peter

1 like

Bedankt voor de reactie, maar is er in de omgeving van sri racha of pattaya niet nog een eilandje wat voor een paar dagen leuk is, en toch iets meer te beleven valt, kwa natuur bijv. ?

Zou dan naar Koh Chang gaan als je toch in de buurt van Pattaya bent…
Echt een mooi eiland en zeker leuk om te doen voor een paar dagen.
Veel natuur daar en je kunt hier ook leuke tochten maken. En vanuit Pattaya gemakkelijk te bereiken.

Heb ik ook al aan zitten denken, maar iets wat niet al te toeristisch is lijkt me ook een keer mooi, weet niet wat ik wil… haha
Zal me ook eens wat meer verdiepen in koh chang van de week…

Koh Samet of Koh Chang kunnen inderdaad een idee zijn; op beide eilanden zijn nog wel wat rustigere stranden te vinden. Koh Chang is een stuk groter (een na grootste eiland van Thailand), dus wat meer te doen.

Of ga voor een paar dagen naar het kleinere Koh Larn.

Samet is vanaf Rayong ofzo makkelijk te bereiken?
koh larn ben ik een halve dag geweest, maar als daar nou echt iets te doen is… heb er niet eens echt een leuk barretje gezien, zijn die er wel?

Vanuit Rayong ga je naar Ban Phe, van daaruit neem je een boot naar Koh Samet, ca. 30 minuutjes varen.

1 like

en rayong is ook ongeveer 30 minuten vanaf pattaya?