Ik ga in augustus met 2 kinderen (9 en 13 jaar)voor 17 dagen naar Thailand. De eerste 3 dagen verblijven we in Bangkok en daarna reizen we door naar Koh Samui.
Wil graag weten of het de moeite waard is om met de kinderen Koh Tao te bezoeken. Wellicht hebben jullie nog andere tips.
We verblijven in het Akaryn Resort en Spa Samui. Zijn er misschien mensen die ervaring hebben met dit hotel vooral wat betreft de locatie?
Groetjes,
Helene
Hoi, wij zijn vorig jaar een maand naar thailand geweest met onze 2 zonen van 7 en 9 nu. Hadden enkel een vliegticket op zak.
We zijn geland in Phuket ( omdat we dan maar 1 keer de overtocht naar bangkok moesten doen) maar zou daar nooit meer terug gaan. Niet de moeite waard.
Van daar uit naar Koh Samui! zeer leuk maar heel toeristisch. En dan naar Koh Pagnan. Zalig eiland! Daar zou ik direct terug gaan…zeer rustig…mooie stranden…Vooral Haad Yao!
Kinderen vonden het geweldig. Daarna hebben we een binnenlandse vlucht gepakt naar Bangkok, was daar ook een machtige ervaring. Maar ik was wel blij dat we dit niet eerst gedaan hadden en pas op het einde van onze reis…is toch een schok!
Bedankt voor de info!! Wij gaan zeker Koh Pagnan bezoeken!!