Koh Chang, Bang Bao: Little eden, Cliff cottage of Bang Bao sea hut???

Hoi!

Op 3 januari vliegen wij voor onze huwelijksreis naar Bangkok. Vandaaruit door naar Trat om dan de boot te pakken naar Koh Chang. We willen voor we rond gaan trekken een paar dagen relaxen en bijkomen van de bruiloft.

Nu willen we het liefst zo veel mogelijk relaxen. Nu heb ik drie opties gevonden in Bang Bao. Little Eden bungalows, Cliff cottage en Bang Bao Sea hut. Alle drie volgens mij vrij basic, maar dat is geen probleem. Zijn jullie bekend met deze accomodaties en welke zouden jullie aanraden?

Thanks!

Madelief

Hey Madelief,

Alvast proficiat met jullie huwelijk.

Ik woon zelf in Bang Bao, niet ver van de genoemde verblijfplaatsen die je noemde. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Bang Bao Sea hut, het is gelegen op het einde van de pier in Bang Bao en geeft je een prachtig uitzicht over de baai en de bergen op het eiland, ideaal gelegen voor zowel zons-op als ondergang. Je hebt ook een mooi schouwspel van de dagtrip boten en vissersboten die hier elke dag vertrekken. Sea Hut is een beetje meer luxe dan Cliff Cottage dat aan de andere kant van de baai ligt. De hutjes van Cliff Cottage zijn vrij basic, maar daar tegenover staat een mooi verzorgde menukaart en een mooi uitzicht over de zee.
Ik geloof dat Sea Hut zelf geen menukaart heeft maar er zijn voldoende restaurantjes op de pier die uitstekend eten verzorgen. Als je van de pier afkomt, vind je enkele kleine lokale resto’s die voor weinig geld, schitterend eten serveren.
Geniet van jullie bruiloft en van het eiland!!

Groetjes

Wim