Knokpartij in vliegtuig om handbagage

Twee passagiers zijn tijdens een vlucht naar Australië met elkaar slaags geraakt. De aanleiding? Niet genoeg ruimte voor de handbagage.

Lees verder op Reishonger.nl

nou ik zou er niet om gaan knokken (want zo gek moet het natuurlijk niet worden), maar het is soms ook niet normaal meer wat sommige mensen allemaal aan handbagage meenemen. Als je zelf dan een klein dagrugzakje meeneemt, wat makkelijk voldoet aan de normen van de vliegmaatschappij en je hebt dan geen plaats meer in de bagagevakken is dat soms best wel frustrerend.

Volledig akkoord… soms denk ik ook: is dat nog handbagage en dan hebben ze soms idd nog het lef om uw minimaal rugzakje of draagtas te verplaatsen…

Jongens waar zijn we me bezig?Wat is dit tegenwoordig allemaal op die vliegtuigen,eerst de "amokmakers"op de vlucht naar Dusseldorf(air berline)en nu dit omdat de ruimte voor je handbagage niet groot genoeg was om je spullen in op te bergen,dus wat doen we dan,we spreken niet met de mond,maar met de vuisten!Ik wil er verder geen woorden aan kwijtspelen,wat zijn de mensen tegenwoordig toch “bekakt” gegroet:georgessiam.