(origineel bericht op be-more.nl)
Knivesandtools.nl
Hoe lekker is het om te chillen in je bed met een muziekje, een kopje thee en internet. Dat is wat ik vanmorgen gedaan heb.
Vanmiddag zijn Yvette en ik gaan fietsen. We hebben twee fietsen, een grote en een kleinere. Aangezien ik ook de kleinere ben van ons twee heb ik de kleinere fiets genomen. Logisch toch! Tijdens het wegrijden had Yvette het al direct in de gaten dat er iets niet in orde was met haar fiets. Maar eigenwijs als ze is hoefde er niets aan gedaan te worden. “Nee, het gaat wel” zei ze nog. Dat heeft ze geweten. Er zit namelijk een groot slag in haar achterwiel waardoor de rem aanliep tegen het wiel. Nou ja, aanliep? Het is meer van fietsen met je handremmen ingeknepen. Zij heeft zich echt een rotje getrapt. Op de terug weg hebben we zelfs nog onvrijwillig een ommetje gefietst. We waren namelijk de weg kwijt. Straatnamen hebben ze hier niet. Ze praten meer over de black road en de plastiek road. Black betekent geasfalteerd en plastiek is de zandweg. Aangekomen bij ons verblijf was Yvette redelijk buiten adem en het zweet liep over haar rug. Nou ons Yvette kan echt wel wat hebben en is niet snel buiten adem maar deze fietstocht bij een graadje van 37 graden Celsius zal ze niet snel vergeten. Dus eenmaal thuis aangekomen hebben we de achterrem van de fiets gesloopt. Van Kees heb ik zo’n mooie, handige “Letterman” meegekregen welke geweldig van pas kwam. (Aanrader!) Deze zijn overigens te koop bij een hele mooie internetwinkel genaamd Knives and Tools. Misschien eens leuk om deze site te bezoeken. Ha, ha!
Het doel van onze fietstocht was het inspecteren van het Bamboehotel. En waarachtig: het hotel is door ons goed bevonden. Hier zullen wij ons morgen gaan installeren met een boek en een handdoekje. Prachtige ligbedjes met parasol aan het zwembad kunnen zich verheugen op onze komst. In ruil voor dit verblijf moeten we wel $ 10,00 each besteden. Ik denk dat dat ons wel gaat lukken! Ik zal morgen een gezellig fotootje op mijn weblog zetten en tevens aangeven of dit ook een “aanrader” is!
De meisje hier zien er echt (bijna) allemaal heel schattig uit. Ze zijn slank, hebben hele lieve gezichtje en ze hebben (bijna) allemaal een perfect figuur. Nu weten we met z’n allen van het bestaan van BH’s met vulling. Die worden hier ook verkocht en dus ook gedragen. Maar de grootste grap is dat wellicht die mooie ronde billetjes van deze meisjes nep zijn. Je kunt hier nepbilletjes kopen. Misschien voor sommige een illusie armer en zoals ik al eerder schreef “appearances are deceptive”
Als ik er een paar mee moet nemen voor iemand dan hoor ik het wel. Toch ruimte genoeg in mijn koffer! Orders kunnen geplaatst worden bij de reacties. Discretie geboden!