Ik ga eind juni naar China, blijf daar drie weken (studiereis) en ga dan naar Thailand om daar in Bangkok mijn vriend te ontmoeten en nog drie weken door te reizen. Natuurlijk heb ik in Thailand een hoop spullen die ik voor de studiereis in China nodig had, niet nodig. Die wil ik dan ook voor die drie weken ergens veilig opbergen… nu is de vraag dus; kan dat op het vliegveld, zodat als we weer richting Nederland gaan, ik het gewoon weer op kan halen? Er moet een kleine koffer (denk dat het nog onder handbagage kan vallen) in opgeslagen worden, met waarschijnlijk een laptop die ik in china wel nodig heb, en in thailand dus niet…
Tips en trucs iemand? Alvast bedankt!
Groetjes Sabine
p.s. ik heb nog geen idee welk vliegveld het precies wordt, wel in bangkok, maar er zitten er daar meer had ik begrepen?
Het klopt dat er 2 vliegvelden zijn maar 1 is nog zeer actief. Er zijn een paar vliegtuigmaatschappijen die nog landen op het andere vliegveld wat het oude vliegveld is. Maar dat is zo weinig. Als je internernationaal vliegt vliegt je vanaf Suvarnabhumi .
Iemand anders heeft wel geroepen dat er kluizen zouden zijn op het vliegveld maar het was in een ander topic weet iemand anders dit nog?
Is dat wel veilig om het achter te laten bij zo’n counter? Zit het wel achter slot en grendel bedoel ik dan? (ivm laptop). Misschien kan ik het ook wel bij een hotel achterlaten, we willen waarschijnlijk de 1e paar dagen, en de laatste dag(en) in een hotel in bangkok overnachten… zou dat niet kunnen?
Ik had het reisbureau gebeld en inderdaad Suvarnabhumi.