Koffers achterlaten op vliegveld.

Wij vliegen vanuit bali naar Flores. We mogen echter maar 15kg aan bagage meenemen…
Aangezien we vanuit Nederland meer mee mogen nemen en dat ook bij ons zullen hebben vraag ik me af of er op het vliegveld bagage kluizen zijn om de koffers een paar dagen te kunnen stallen. Ik heb ook geen idee van de grootte van het vliegveld op Bali dus heb geen idee of het moeilijk te vinden zal zijn, mocht het er al zijn…

Ik heb geen bagage kluizen gezien op het vliegveld.

Ik zou je koffers gewoon achterlaten in een hotel in de omgeving van het vliegveld. Vaak is die service gratis.

Het probleem is, dat ons hotel in Sanur ligt en wij bij terugkomst op Bali naar Ubud gaan. Achterlaten in het hotel is dus geen optie.

Geen bagagekluizen op vliegveld . Misschien idee de koffer te brengen naar hotel in ubud?
Achterlaten in sanur kan ook makkelijk dan kom je aan in DPS rijd via sanur naar ubud .

Of gewoon onder de 15 kilogram blijven. Je kan overal je kleding laten wassen en toiletspullen zijn op Bali volop te krijgen.

Heb je mooi wat ruimte in je tas voor souvenirs en nieuwe kleren aan het eind van de reis.

Dat is helemaal goed jenny !! :was:

we gaan toch maar proberen om onder de vijftien kilo te blijven…
Bedankt iedereen voor het meedenken.