Vandaag zijn de KLM Werelddeal Weken weer begonnen.
Nonstop Amsterdam-Bangkok v.v. voor EUR 699 inclusief luchthavenbelasting.
Boeken t/m 4 oktober.
Reizen van 1 oktober 2010 t/m 31 maart 2011
Tarieven zijn te vinden op www.vliegtarieven.nl
Vandaag zijn de KLM Werelddeal Weken weer begonnen.
Nonstop Amsterdam-Bangkok v.v. voor EUR 699 inclusief luchthavenbelasting.
Boeken t/m 4 oktober.
Reizen van 1 oktober 2010 t/m 31 maart 2011
Tarieven zijn te vinden op www.vliegtarieven.nl
Dave hoe kan ik boeken via jullie of via KLM?
Via www.vliegtarieven.nl kan je boeken…
Welke data zou je willen reizen ? Dan kan ik iig kijken of het tarief op die data beschikbaar is…
25 of 26 december heen retour 30 of 31 januari. :chin:
Das géén geld! Helemaal voor de periode dat jij wilt gaan Iyong!
Die data heb ik net gecheckt maar dan kost het ticket ook gewoon +/- 1350,00 met KLM. EVA EN CHINA blijven goedkoper volgens mij met deze datum.
Ja zeker geen geld en het is ook een mooie aanbieding… Hoop dat het lukt… Dan kan me dag niet stuk.
Helaas…kerstperiode kan je vergeten… Voor dit tarief moet er in een van de laagste boekingsklasses geboekt worden en die is voor 25/26 december al helemaal volgeboekt.
Daarnaast (had ik ff moeten melden in 1e bericht) is het maximum verblijf voor deze promo 1 maand… ![]()
Ja dat heb ik ook gezien vandaar dat ik aan Dave vroeg via vliegtarieven of via KLM.
Had inderdaad wel een heel mooi prijsje geweest.Jammer…
:crybaby::crybaby::crybaby:
Dave waneer kan ik dan wel boeken voor in decemer om alsnog van de mooie aanbieding te genieten?
Goedkoopste wat ik momenteel zie vanaf NL is €900,- met China Airlines.
Of met Thai vanaf Londen €882,- (maar dat levert niets op verder)
Via Frankfurt (geen idee of je dat wilt) €586,-!!! met Air China.
Hier de link waar ik alles snel kon bekijken, http://www.chase.nl/resultaten.html?uq=I41bQJh6mNZdcFXjOhzv&lan=nl
Thanks Esther,:chin: Heb net op je pb gereageerd.
Vertrekken op 7 december (of eerder)…alleen zit dan de terugvlucht vol in de lage boekingsklasse. Dan zou het AMSBKK op 7 december worden, en BKKAMS op 29 december voor EUR 699.
Nou dan wordt het maar de volle pond betalen want ik wil oud en nieuw in LOS vieren.
maar bedankt voor je tijd en uitzoek werk.
kom je oliebollen bakken:cheer::cheer: zijn mijn vrouw en stiefdochter gek op
Sinds baco terug is na z’n motorbike ongeluk heeft ie het alleen nog maar over eten !
Eerst appeltaart, nu weer oliebollen…
Ben er zelf ook gek op. Maar ben bang dat het niks wordt.
Groot gelijk hoor kom maar gewoon lekker kerst (beetje) en oud en nieuw vieren in LOS,lekker in zon :cheer: Het is natuurlijk jammer dat je het volle pond moet betalen maar ja…Je zit wel weer lekker in LOS :vak02::zon02: