Zo gratis zijn de tickets niet, je mag nog steeds alle belastingen en toeslagen betalen. Alleen de stoel krijg je dus voor niets. Zie hun algemene voorwaarden…
@jurjen: dat was me ook opgevallen, net zoals dat er nergens staat om hoeveel tickets het gaat (1 winnaar/2 personen per bestemming?). Dan zou het bij elkaar een goedkope actie worden, zoals op enkele blogs wordt gezegd. Ik heb de vraag uitstaan bij KLM.
Vanaf morgen zijn deze KLM Werelddeal tickets ook te boeken via www.vliegtarieven.nl waar direct all-in prijzen worden getoond !
Niet wachten, maar boeken dus !
Dat klopt. Supersaver en eBookers tonen ook all-in tarieven.
Op www.vliegticketcentrum.nl zie je die in 1 keer met live resultaten van beschikbare vliegtickets.
Het is aan te raden wel 1 of 2 dagen te wachten met boeken. De ervaring leert dat andere maatschappijen soms snel inhaken.
Het gaat erom om eerst de mensen te lokken en daarna zullen er altijd wel wat zijn die de tickets boeken ook al vinden ze dat de prijzen nog steeds aan de hoge kant zijn.
@Dave, ik heb altijd de indruk dat de speciale aanbiedingen voor vluchten zijn die slecht verkopen over een jaar gezien, klopt dit? en dat ze deze vluchten wat meer onder de aandacht brengen.
Inmiddels heeft KLM bevestigd dat de prijswinaars van “maak een deal met KLM” geen belastingen hoeven te betalen.
@Jaydee; dat is de klacht die altijd wordt geuit bij de KLM werelddeals. Er zijn natuuurlijk vaak goedkopere alternatieven, met name op Europese bestemmingen. Daarom is het van belang het totale “product” (tijden, airport, evt. stops, vliegervaring etc.) te vergelijken en een persoonlijke afweging te maken.
Denk dat dit niet helemaal voor de KLM Werelddeals opgaat, want er zitten toch een groot aantal erg populaire bestemmingen bij als een Johannesburg, Kaapstad, Curacao, maar ook Europese topbestemmingen als Barcelona, Rome, Madrid…