KLM Werelddeal weken!

Morgen, 27 augustus, beginnnen de werelddeal weken weer.
Wie nog moet of gaat boeken, doe er je voordeel mee!

Dank voor het posten, op deze manier krijg ik mijn ouders mogelijk weer een keer op bezoek :slight_smile:
en velen anderen zullen er ook blij mee zijn en hun voordeel mee doen.

hola Stef, je kunt je ook aanmelden voor de nieuwsbrief, op die manier weet ik het ook.
Hoop dat je ouders kunnen komen! :slight_smile:

Inderdaad, mooie deals!
Maar het lijkt enkel te gelden als je vanaf Schiphol vliegt, niet als je startlocatie Brussel is.
Komen de deals doorgaans ook nog voor vertrek vanuit België?

Ik heb zelfs begrepen dat vertrek vanuit België vaak nog voordeliger is…check het eens, weet het niet zeker. Je schijnt dan te moeten boeken op www.klm.be en dan verplicht met de trein naar Schiphol te moeten (treinkaartje wordt gecontroleerd); dit in een poging van de KLM om meer Belgische klanten te trekken. Laat eens weten óf het inderdaad zo werkt als je het probeert a.u.b.?

groet,

Jan

Bedankt voor de tip!

Ik heb het even vergeleken voor mijn reisdata en het ‘Belgische ticket’ is inderdaad goedkoper dan het Nederlandse, zelfs tijdens de werelddeal weken. Voor mijn reisperiode althans. Wel gek eigenlijk…
Heb dan maar meteen geboekt via KLM en vlieg nu voor €800 (inclusief admin kosten) in november. Niet slecht denk ik.

Zie je wel, snap het eigenlijk ook niet goed hoe het werkt. Ga je nu met de trein naar Schiphol dan? En zo ja, is dat inbegrepen (retour) in de ticketprijs van 800 euro?

groet,

Jan

PS Als je nog wat handige reistips wilt voor de trip naar Argentinië stuur me een mail

De treinreis zit inderdaad ook inbegrepen in deze prijs. Zoals op andere plaatsen vermeld op dit forum is het idd cruciaal dat ik effectief vanuit Brussel (je kon ook Antwerpen kiezen) vertrek, maar dat komt me net ideaal uit.

Ik had je al een mail gestuurd voor de reistips Jan en heb het document ondertussen ook ontvangen. Echt super handig, nog eens heel erg bedankt!

Dank voor je reactie, goede reis in Argentinië. En oeps, sorry, was vergeten dat we al contact hadden gehad.

groet,

Jan