KLM dumping prijzen Nairobi

Je kunt als je in Nederland inlogt rechtsboven op de home site van KLM kiezen voor change country en dat op Belgium zetten met de taal op dutch. Dan kun je antwerpen centraal als vertrekpunt kiezen.

Heel logisch wat je zegt over de reden van die lage prijzen Jan.Stevens!
Had niet door dat je vanaf de trein ook een transferreiziger bent.

Over 4 weken zit ik er!

Als je van Antwerpen treinstation (of Brussel) aankomt op schiphol zit je helemaal niet in de transfer. De transfer-zone ligt immers achter de douane.

Maakt niet uit, we kunnen er maar van profiteren voordat een slimmerik door heeft dat de '‘vluchtnummers’ die we krijgen bij incheck op de treinstations, niet echt vluchten zijn…en ze departure tax gaan rekenen op treinstations.

Tis wss ook om die reden dat je niet op het vliegtuig maag als je geen treinkaart hebt :smile:

Jammer dat deze prijzen niet opduiken in de zomervakantie…

.>>>

De prijzen liggen nu blijkbaar wat anders.Vanaf Amsterdam naar Mombasa 870 en vanaf Antwerpen 1200 of meer.Heb ik wat gemist of is klm wijs geworden?

De KLM vliegt naar Mombasa met een overstap op Kenia air in Nairobi.
Je betaalt dus voor de ticket Nairobi-Mombasa 800 euro.
Waarom boek je dat ticket niet zelf?.

??
Dat komt omdat KLM zelf helemaal niet naar Mombasa vliegt, dat doet hun codeshare partner Kenya AIrways. Ook air Kenya, fly540, jetlink etc vliegen naar mombasa.

Ik vlieg voor 138$ retour Nairobi-Mombasa-Nairobi met jetlink, aansluitend op mijn KLM ticket.
Moet maar 2 uurtjes wachten ’ smorgens, kies dan wel de avondvlucht van '‘klm’ (eigenlijk dus Kenya airways KQ)

Online boekbaar http://www.jetlink.co.ke

.

Dat weet ik,want ik ben in jan nog met Jet Link naar Nairobi gevlogen.
Als ik het allemaal goed begrijp is het dus het goedkoopst om te boeken vanaf Antwerpen,dan Amsterdam/Parijs en Nairobi.
Omdat je daadwerkelijk vanaf Antwerpen vertrekt ben je nogal even onderweg.Ik zoek nog even verder Gr Wim

Dus je moet beslist met de trein reizen?
Kun je *een dag van te voren *je ticket niet afhalen in bv Antwerpen en daarna met de auto weer naar huis of naar Schiphol rijden? Eventueel Sleep, Park, Fly.
Bij terugkomst op Schiphol dan direct naar huis…

Scheelt ons bij vertrek midden juni zo’n € 700 voor 2 personen!

Folkert

@MWende: Bedankt, duidelijk. Lekker verschil zo langzamerhand, maar zolang het nog kan, profiteer ervan.

Grtz,

Heb ook op dit ticket gereisd. Kom zelf uit Rotterdam en ging via Brussel. Dus was wel een eind om, maar goed, het is 1 keer overstappen en op Schiphol hoefde ik niet lang te wachten. In kenia mijn ticket terug geboekt, gewoon bij Kenya airways office, vanuit Mombasa naar Nairobi ticket van 5225 ksh. Dus het scheelde behoorlijk met gelijk doorvliegen naar mombasa!

Voor de Noorderlingen onder ons:
Vanuit Bremen via Schiphol (Cityhopper) naar Nairobi plm. € 530 (ipv € 815 rechtstreeks vanaf Schiphol):vak01:

Hoi, Ik ben van plan om zeer binnenkort weer voor een paar weken naar Kenia te gaan. Ik wil dit keer gaan reizen via Antwerpen centraal. Wanneer ik dit invul op de site van KLM krijg ik de mogelijkheid om de avond voordat ik vlieg uit Antwerpen te vertrekken. zie afbeelding.
Moet ik dan op dezelfde dag dat ik in Antwerpen mijn ticket ophaal inchecken op Schiphol?? of kan ik gewoon nadat ik in Antwerpen ben geweest de volgende ochtend naar Schiphol reizen. Iemand ervaringen

groetjes

White Luo

http://imageshack.us/f/94/klm.png/

Bedankt voor het snelle antwoord Mwende, aanstaande zondag is wel heel erg snel, dat gaat helaas niet lukken. Ik wil rond 1 april weg en dan heerlijk 2 weekjes naar kennia.
Ik hoop dat de afbeelding nu wel te zien is (ik had bij mijn vorige post geen problemen, gewoon op de afbeelding drukken)
Het is inderdaad erg verwarrend allemaal, maar ja, ik ga het ondervinden.

grt

tickets nu vanaf antwerpen 460 euro, Net nog 1 geboekt voor een vriendin die gezellig mee gaat op vakantie naar Kenia in Mei
alleen de vluchten vallen er soms gewoon tussen uit en dan moet je ineens 24 uur eerder naar huis! Maar gelukkig is dit opgelost en ga ik nu 1 dag later dan gepland voor de zelfde prijs naar huis.
Ik werd er nogmaals opgewezen dat je heen echt met de trein moet maar wat je terug doet moet je zelf weten gaf iemand aan bij de klm

Jerop

je kan maar beter verhuizen lol2:vak01: