Ik zou graag volgend jaar voor 5 weken willen rondtrekken in Zuid Amerika, in de maanden juli en augustus.
Nu zou ik graag wat meer willen weten over het klimaat over de verschillende landen! Ik hou erg van zomerse temperaturen van minstens 28 graden, en het maakt mij niet uit welk land het is als het maar warm is. Daarnaast zou ik ook meer willen weten over de verschillende landen, cultuur, bezienswaardigheden etc.
Als je de hele reis lekker weer wil hebben zou ik voor Brazilie kiezen. In de Andes landen kan het op plaatsen flink koud worden, ook in de zomer.
Omdat je maar 5 weken hebt zou ik het beperken tot 1 land.
Hey bedankt voor je tips!!! Alleen het probleem met Brazilie is, is dat je er als meisje alleen beter niet kan reizen! Ik wil echt super graag naar Brazilie, maar ik heb niemand om mee samen te reizen( athans niemand die dat ook wilt, geld en tijd heeft) En ik wist dat Brazilie wel goed is alleen niet over de andere landen!!!
Ja weet je wat het is, er worden hele verschillende dingen gezegd!!! En ik heb van een braziliaan gehoord en mensen naast mij dat het niet echt veilig is, zeker als meisje alleen! Ik wil natuurlijk geen risico nemen, ik heb wel een half jaar alleen in Zuid Oost Azie gereisd maar ik heb toch het gevoel en een idee dat het in Brazilie gevaarlijker is en minder veilig is voor iemand die alleen is.
Zijn er damens die alleen daar gereist hebben? of anders heren ? Ben wel niet bang aangelegd en best hard, maar toch weet ik niet of het een goed idee is.
Ik zou graag wat ervaringen van mensen willen horen die alleen gereisd hebben!!!