Klim Mount KK

Hey trotters,

we denken er aan de mount KK zelf te beklimmen onm ons budget wat speling te geven. is dit haalbaar en Kennen jullie alternatieven?
ik las hier het forum dat dat de overnachtingen in handen zijn van 1 keten…mag ik daaruit opmaken dat het moeilijk is om gewoon de overnachting te boeken?
alle tips zijn welkom. we vertrkken eind september

greetK

2 jaar geleden ben ik in Maleisie geweest en was het toen ook van plan om te doen, maar door omstandig heden ben ik er niet geraakt, nu ben ik van plan om het in maart een 2de poging te geven :slight_smile: had daar een stel meiden leren kennen die het gedaan hadden en die vonden het echt super.

Hoi,
Inderdaad voor de overnachting is 1 keten die het in handen heeft SSL, doch indien u over een goede conditie kunt u deze doen in 1 dag, 7 uur de berg op en terug tegen 17 uur, deze kan ik u helpen en de naam van de park ranger geven die verantwoordelijk is, 2 dagen i nacht doe u het best via amazing borneo die hebben de mogelijkheden voor deze. ook nieuw aan de ingang van het park is er een lodge van het park zelf prijzen vanaf 35RM per nacht.
Bernard