Kletstopic (Wereldwijzer Foto Quiz 2010)

:paranoid::slapen:

Ik vind dit een hele leuke fotoprijsvraag.Voor het eerst doen mijn vriend en ik mee.
Helaas lag ik er al uit bij de eerste foto,ik heb niet verder gekeken dan mijn neus lang is.
Maar mijn vriend zit nog in de race.En ook foto 3 was niet moeilijk.Kijken hoever hij komt.
Iedereen die nog in de race zit,succes.

Doe dan ook niet mee!! en ga niet hier de boel verpesten voor anderen

:finger:

Leuke quiz, wel makkelijke vragen tot nu toe. Hopelijk wordt het binnenkort wat lastiger ;), iets meer speurwerk zou wel leuk zijn.
Ik ben benieuwd naar de volgende foto!

Mee eens!

Ik denk dat dit echt wel zal komen:-)

Het begint altijd makkelijk, maar wordt steeds moeilijker!

hoop dat er ook foto’s komen van iets anders dan gebouwen.

We eindigen met een foto van een lieveheersbeestje. Mogen wij raden waar de foto genomen is…

waar is antwoord op vraag 2 te vinden? Ik had Madrid maar kreeg geen uitnodiging voor vraag 3 dus fout … ik kan ook geen geposte antwoorden vinden onder vraag 2 om te zien wat de rest antwoordde…

Antwoord op vraag 2 was het Hofburg Paleis in Wenen.

http://blogimages.seniorennet.be/efvarlh/408847-2321a539c58daa60c2bcb04fb8323b8e.jpg

Pech
Nu weet ik alweer het antwoord, maar kan niet meer meespelen. Wenen heeft mij de das omgedaan. Veel zoekplezier.
far2go

Wenen was opzich niet zo heel moeilijk te ontdekken hoor…

Het is trouwens wel een schitterend paleis zeg. Geldt overigens ook voor de kathedraal uit vraag 4.

je hebt een reclame van een camera… dan zie je zo een heeeeeele grote… sprinkhaan in het groen… nou ik zat zo te kijken… en het lijkt wel of die cathedraal ook in die reclame zit… ja toch??

En de tips blijven maar komen. Zo is het best wel makkelijk. :mad:
far2go

Als de tips kloppen wel

Vraag 5 staat klaar…dit maal geen gebouw, maar een berg. Het is nog even wachten tot we alle antwoorden van vraag 4 hebben verwerkt…nog even geduld!

Ben benieuwd !!

Aangezien we de antwoorden niet zichtbaar kunnen maken, hierbij het antwoord op vraag 4: Milaan.

Vraag 5 staat online. Succes allemaal!