correctie: “eerste vijf antwoorden van de eerste vraag”
zeg ik het toch weer fout ![]()
We hadden besloten dat goed te rekenen, dus dat ga ik even na…
Je staat gewoon in de deelnemers groep en als het goed is heb je net een pb gekregen. Hoe kom je er bij dat we het fout hebben gerekend?
Heb ik de eerste vraag goed, kan ik nu niet reageren op de tweede.
Ik geloof dat ik iets te laat gereageerd heb. Zo lig ik er dus echt snel uit
Haha copy past van google? ![]()
Hij gaat lekker… Wanneer komt de volgende foto? Heb de smaak te pakken ![]()
ik denk het … ik had geen pb ontvangen maar de foto was er al… dus ik wachten … en geen pb… dus ik dacht het is fout… maar toen ineens had ik toch een pb… en fleur zei dat het wel goed is en zo… :teeth:
:nod::(
ik had geen pb ontvangen… maar nu wel:zon02:
groetjes, taraa smkiek
:lol::unibrow:
fijn weekend allemaal… :dag:
Ik heb ook een pb gekregen nu. :cheer:
We zijn gewoon te enthousiast en moeten wat meer geduld hebben blijkbaar.:biggrin:
oei oei oei
Dacht dat die 2de foto in Wenen genomen was, maar was niet zeker. Had ik toch maar geantwoord, want de volgende ken ik wel weer.
Bye bye
far2go
:cheer: voor allen die het juist hadden, dat de beste moge winnen
Het zijn leuke foto’s. Fleur dit is een hele leuke fotoprijsvraag.
Spannend.
Heb net het 3e antwoord ingestuurd.
Gr Rhoos
Beter iets invullen dan niets toch? Of had je wat anders ingevuld?
[verwijderd door Jurjenb]
Vul het in zou ik zeggen ![]()
het is niet de bedoeling om over openstaande vragen te discuseren op dit forum
het is een vorm van spel bederf
Brasgordel, ik ben het met je eens. Het is flauw. Dit gebeurt vaak aan het begin van een spel. Als men de spanning begint te voelen wordt men een stuk serieuzer en gebeurt het meestal niet meer. (Laten we het hopen, anders duurt het wel erg lang)
Beter iets invullen dan niets toch? Of had je wat anders ingevuld?
Wou niet afgaan als een gieter, dus inderdaad niks ingevuld. Volgende keer toch maar gokken zeker.
Doei
Idd zo gezegde tips geven is spelvervalsing. De prijs is toch niet niks, dus eerlijk blijft eerlijk.
Ik mag toch niet meedoen bij de officiele prijsvraag, ik had Fleur heur berichten niet op tijd gelezen.