Kletstopic (Wereldwijzer Foto Quiz 2010)

Ik wist het ook niet en heb erg gezocht.Gelukkig goed gegokt :cheer:
En dan lezen dat de 1e foto niet te moeilijk is, dat wordt nog wat. :hihi:

succes met de volgend gok :dag:

Nee, de 2e wist ik,geen gok :thumbsup:

Nou weet ik toevallig dus wat het antwoord op de 1e vraag was, maar wordt dat niet erbij gezet zogauw de volgende vraag gepost wordt? Dat is wel leuker voor de deelnemers die afvallen,je bent toch benieuwd.

Lees net dat iemand de antwoorden op de 1e 5 vragen al zag, da’s ook lekker !!(en jammer eigenlijk ,de uitdaging is dan weg, hoewel de tickets weer dichterbij,ha,ha)

hoe kan iemand nou de 1e 5 vragen al weten???
oke dan, succes met al de andere vragen… ik weet niet hoelang ik het volhou…:wereld:

laat maar ik weet al wat je bedoelt…:dag:

Fleur,

Volgens de uitnodiging krijg je de antwoorden te zien als de volgende vraag gesteld is. Ik zie echter nog steeds geen antwoorden, terwijl vraag 2 al wel gesteld is. Ik heb daar geen uitnodiging voor ontvangen. Kennelijk heb ik het verkeerde antwoord gegeven, maar ik ben er vrijwel zeker van dat mijn antwoord juist was.

Kun je alsnog het juiste antwoord ergens vermelden of naar mij toesturen via een PB? Of kan iemand van de overblijvende deelnemers hier vermelden wat zijn/haar antwoord was?

Bedankt,
Dick

@dwieling: “…Of kan iemand van de overblijvende deelnemers hier vermelden wat zijn/haar antwoord was?”

Vraag 1: Tempel van Zeus Olympios.

Hallo Stancy,

Bedankt voor je antwoord op de site. Dit bevestigt mijn vermoeden. Mijn antwoord was Parthenon omdat de vraag luidde: “Hoe heet het gebouw op bijgaande foto?”. Het gebouw heet Parthenon en staat op de Akropolis bij Athene. De functie van dit gebouw is (of was) de tempel van Zeus, maar dat is niet de naam van het gebouw. De naam is en was Parthenon, maar dit wordt kennelijk toch niet goed gerekend. Ik weet niet hoe ik dit bij Fleur zou moeten aankaarten, maar ik voel mij wel aardig gepakt.

Dick

tempel van zeus

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/ce/2006_01_21_Ath%C3%A8nes_Parth%C3%A9non.JPG/800px-2006_01_21_Ath%C3%A8nes_Parth%C3%A9non.JPG

Parthénon

er is verschil

Hallo Brasgordel,

Je hebt gelijk, er is inderdaad verschil. Ik ben het er nu helemaal mee eens en voel mij dus gelukkig niet meer gepakt.

Dick.

Ben benieuwd of ik hem goed heb…vraag 2. Ik vond hem best pittig !!!:redface::redface::redface:

Het goede antwoord op vraag 2 is Wenen! We zijn de antwoorden van de deelnemers aan het verwerken. Dat kost wat tijd, maar de overgebleven deelnemers ontvangen een prive-bericht wanneer vraag 3 online staat!

ik antwoorde op de tweede foto vienna in austria en het is fout

:tear::tear::crybaby:

De 3e foto staat online, maar heb geen PB gehad. Mis ik nu iets ??

Ja, dat dacht ik ook net. Had wel het goeie antwoord.
Misschien zijn nog niet alle antwoorden verwerkt?

taraa, dat zou moeten kloppen toch, is het niet omdat je nog geen pb hebt gehad?
Ik heb zelf ook Wenen als antwoord gegeven en ik heb ook nog geen pb ontvangen. Maar woensdag heb ik van Fleur om half twee een pb ontvangen dat mijn vorige vraag juist beantwoord was, dus ik denk dat het sturen van die pb’s gewoon lang duurt.

En btw ik heb niet het antwoord van de eerste vijf vragen gezien! Of iets dergelijks wat hier boven gezegd werd :p. De eerste vijf antwoorden van de eerste vragen stonden online, maar dat is weer weggehaald en met de tweede vraag heb ik ook niet iets online zien staan. Dus ik wou ervoor waarschuwen maar het is nu helemaal opgelost, mooi toch…!

We wachten het verder maar af !!!