Hoi allemaal!
Hier kunnen jullie kletsen over de Wereldwijzer FotoQuiz 2010. Heb je een vraag of opmerking, stel hem hier.
Alle deelnemers: veel plezier!
Groetjes,
Fleur
Hoi allemaal!
Hier kunnen jullie kletsen over de Wereldwijzer FotoQuiz 2010. Heb je een vraag of opmerking, stel hem hier.
Alle deelnemers: veel plezier!
Groetjes,
Fleur
**Kun je de"**Wereldwijzer Foto Quiz 2010" geen maand opschuiven,
Zodat ik ook aan het spel kan meedoen?
gegroet:georges
Ivonne Smits.
Geen zorgen, in januari komt er weer een nieuwe activiteit.
Georges, ik kan me voorstellen dat je graag mee wilt doen: foto´s zoeken is per slot van rekening jouw specialiteit lol2
-Is dit geen copyright vh Grote Zoekplaatjestopic? Spijtig dat we daar geen reisjes kunnen toekennen per geraden foto. Er zou daar nogal wat gereisd worden: één aan ’t opstijgen, een ander in de lucht en een volgende aan ’t landen zoals in “Boeing Boeing”…niemand nog present om een foto te plaatsen of te radenlol2lol2lol2
Meerdere actieve leden op het Gr.Zoekplaatjestopic hebben zich hier al ingeschreven. Ik laat het nog even rusten vooraleer ik beslis al dan niet mee te doen…’t is wel lol maar de klok tikt en wil je doorgaan moet je het halen, hoe verder in de wedstijd hoe meer zoektijd het zal vragen…schrijf ik niet in dan volg ik het wel langs de zijlijn.
-:wereld:Vermits het hier over foto’s gaat, graag nog dit herinneren:
Alle deelnemende zoekers aan deze WW Foto Quiz 2010 zijn ergens toch allemaal een beetje of zelfs grote fotoliefhebbers.
Daarom deze oproep:
Laat ons met z’n allen een stem uitbrengen op één vd 4 genomineerde foto-albums als** “Mooiste foto-album 2010” op de Topic** WW Community Verkiezingen 2010.
Elke foto is een persoonlijke perceptie en de meest intensieve waarde ve foto wordt ervaren door de maker vd foto, maar er is bij de genomineerden toch een foto album dat prachtig genoeg is om door derden gesmaakt te worden en bijgevolg deze oproep een beetje verantwoordt.
N.B. Zelf ben ik geen fanaat van verkiezingen op forums e.d. maar de uitzondering bevestigt hier de regel … we blijven in de sfeer van foto’s en plaatjes.
Kijk toch maar even … en stem ten laatste op 28/11/2010 op het “Mooiste foto-album 2010” !****
A.u.b. schiet niet op de pianist en laat bij uitzondering dit intermezzo toe.
Tof om hier inderdaad zovele ‘zoekplaatjes’-collegas tegen te komen:chin:
Iedereen veel succes gewenst en moge de beste winnen!
Grts,
Jelle
Ik heb me inmiddels ook aangemeld voor de quiz omdat ik vermoed dat het Grote Zoekplaatjestopic tijdens de WW Foto Quiz 2010 zo ongeveer zal plat liggen!
Er werd hier en daar al meerdere keren allusie gemaakt dat er zoveel slapende leden zijn op WW en velen hiervan alleen present zijn als er prijzen te winnen zijn.
Op 01/12/2010 +/- 13h40 : 400 online (100leden, 300 gasten): Kregen alle leden (actieve en slapende) die nog niet ingeschreven zijn voor de quiz misschien een privébericht van WW : hé er is een quiz? Er moeten héél véél reisfotoliefhebbers zijn om prijzen te winnen, alhoewel er dagelijks een non-stop foto quiz op WW loopt op de Stamtafel onder Topic: Het Grote Zoekplaatjestopic (sic)!
Ik zal niet veel kletsen over de foto quiz,omdat ik wegens omstandigheden niet kan meedoen met het spel!
Meedoen betekent lol, maar iets langs de zijlijn volgen geeft soms ook wel binnenpretjes, dus indirecte lol! Maar laat nu t.o.v. alles “Beterschap” primeren!
Staat die foto al ergens??
De quiz start op maandag 13/12 a.s.
Cfr. alle info: post #1 dd. 23/11/2010 van Fleur, Administrator, onder Topic: Wereldwijzer Foto Quiz 2010.
De 1ste zoekfoto wordt dan geplaatst.
Hey ik stuurde net mijn antwoord in voor de fotoquiz maar de eerste vijf antwoorden kan ik bekijken, dat hoort toch niet…?
Blijven de foto’s zo klein? Is er een mogelijkheid om ze te vergroeten?
Lou
Echt leuk,zo’n quiz, maar de 1e foto was wel heel klein zeg.
Hoort dat bij de quiz of was het toeval en zijn de komende foto’s groter?
bij deze nog iemand die de foto’s graag wat groter ziet.
Bij vraag 2 is ie al iets groter. We zullen er rekening mee houden. Maar het moet natuurlijk ook weer niet te makkelijk worden
Ook leuk dat ik een bericht heb ontvangen dat het inmiddels gestart is. Zo heb ik dus de eerste foto’s al gemist…
Moest ik met deze wedstrijd hebben meegedaan,ik was al geflets geweest met de eerste vraag!(echt mijn ding niet zoekopdrachten)
Nog veel succes aan de deelnemers!
georges.
Wanneer komt nu vraag 2 en het antwoord op vraag 1?
Dick
ik heb het:cheer: