Kletstopic (Wereldwijzer Foto Quiz 2010)

appeltje eitje weer :slight_smile:

Suzanne… je moet het de twijfelaars natuurlijk niet makkelijk maken…

Zoooooooooo heb echt lopen zweten op deze foto! Je denkt het is um, blijkt het um toch niet te zijn. OF was het um toch???

Pfoei, strikvraag die 5e :smiley:

http://www.goxplore.net/gallery/files/1/8/9/eiger_nordwand-med.jpg

Hahaha nou ik heb ook wel heeeel precies moeten kijken dat het die ene berg was, want hij lijkt nogal op die andere…Je moet dat ene detail ook maar net weten (en zien) :wink:

Volgens mij was het um wel hoor, ik heb um in ieder geval als antwoord gegeven…

Shit, dus toch! Maar hopen dat het toch de ander is… het is best verwarrend! Kwam trouwens net weeer een andere tegen :S een ding is alleen wel zeker… hij staat volgens mij niet in nederland :stuck_out_tongue:

Die reclame is in Venetie :wereld:

Volgens mij staat hij toch echt in limburg:slapen:

1 like

De berg van vraag 5? In vergelijking daarmee is Limburg meer een hobbel in de weg. :smiley:

O Dan slaap ik ff verder:slapen:

Kreeg anders behoorlijk last van hoogteziekte door die hobbel in de weg :slapen:

hmmmm…

:question:

wat is het stil…

Ik denk dat je nog even geduld moet hebben voordat de volgende vraag geplaatst wordt, want zo te zien is Fleur (nog) niet online

Shit! Ik ben gewoon te laat met antwoorden, stom!

Fleur heeft gisteren zwaar doorgehaald denk ik…

Wat een spanning bouwt Fleur op nu zeg! :tssk:

:storm: op een donkere morgen…:ninja: een duistere schim…:storm: nog een wolkje van storm… en daar verscheen…smkiek een warme zon:zon:

en nu maar weer verder wachten :wink:

Ik heb nog steeds geen berichtje gehad of ik vraag 5 goed of fout had; jullie ook niet???

Ik heb ook nog steeds niets gehoord!!!