Kletstopic (Wereldwijzer Foto Quiz 2010)

De quiz vind je hier: Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk

En kom anders naar het Grote Zoekplaatjestopic aan de stamtafel :smile:

mè gi co…mèèèè gii hiiiiiiiiiiii …cooooooooooooooooo …
(trompet en samba achtergrondmuziek)
tratarararara… land van al mijn dro ho men…
tra la la la la la la la la la laaaaaaaaa…
beetje sfeer d’r in houwe…:hihi:

Haha die sfeer heb ik wel nodig;) Deze is wel erg lastig! Dat wordt een gokje?

Ik hou wel van die gezelligheid! Kwam je net de kroeg uit wandelen?

neeee … ik kreeg net de telefoonrekening binnen…:teeth:

en?? had je de vraag goed deze keer?? :dag:

Ik dacht dat ik deze foto herkende. Gelijk gegoogled, maar het was hem niet. Anders had ik hem onder tafel aan iemand gegeven hihihihihi. Helaas ben ik af, het afkicken is al voorbij. Heb een heleboel ander werk kunnen doen hahahaa. Succes allemaal!!! Spannend!!!

Helaas ik lig er uit! Ik heb me rot gezocht. Er zijn er nu nog 4 over…
Veel succes mensen!!!

Hey Taraa, ik had em goed ja! Zijn er nog 4 over… Spannenddd…

Maarre… blij om een telefoonrekening?

zo dus je zit bij de laatste vier :cheer:
ik moet zeggen de foto van dat fort is een hele mooie foto… degene die 'm genomen heeft heeft er verstand van…

enne…blij en vrolijk ben ik sowieso van mezelf al…en als je een lage rekening heb dan is dat mooi meegenomen… kom laten we dansen en zingen…jij voor je juiste antwoord en ik gewoon zomaar …omdat het mooi weer is :smile:

her name is lola… she was a showgirl… tradadaddaadaa at the copa… copacabana… his name was rico…:cheer::hihi:
(samba en trompet achtergrond muziek)

Wat is het toch een en al gezelligheid hier.
Spannend, de vliegtickets komen steeds dichterbij!

Zullen we anders even afspreken dat jij deze vraag fout instuurt, zodat ik wat meer kans heb om te winnen? :wink:

:vak02:

Of jullie gaan gewoon samen als één van beide wint? lol2

ik lig er allaaaaaaaaaang uit… ik had dat strand in megico fout… ik had sri lanka als antwoord… maar ik wil je wel helpen zoeken naar deze foto… als je er niet uitkomt :dag:

en met z’n alle… my name is cuba piet … lalalala rumba beat… tirarara boem chiki boem boem chiki boem… :cheer: ( van the mask je weet wel … stanley ipkis of zoiets…)

hmm… ik denk niet dat chris me mee wil nemen… hij vraagt net of ik een foute antwoord kan insturen … ( hij wist niet dat ik er al uit lig :slywink:)
maar jaaaaaaaaaaaa je weet nooit… :smiley:

haahaaahaaaa ik ben niet aan het opletten… je had het tegen nien…
nou ik vind dat niemand elkaar moet helpen in deze ronde…
moge de beste winnen… toch nien??:cheer:

Haha Chris, er zitten al veel te veel bloed, zweet en tranen in om zomaar een fout antwoord te geven… Maar jij mag wel gewoon een fout antwoord geven hoor! No problem!:wink:

Precies Taraa, dat de beste mag winnen! Maar als je je verveeld mag jij mij natuurlijk altijd helpen;)

Taraa, ik had het inderdaad niet tegen jou. Uiteraard mag je me wel een handje helpen. Alleen al door vocale ondersteuning en dans wordt deze wedstrijd een stuk makkelijker vol te houden :wink:
En meegaan, wie weet… Als je het goede antwoord instuurt kijken we verder :wink:

Haha je hebt groot gelijk meid! Laten we allebei ons best doen. Mocht ik verliezen dan hou ik me uiteraard aanbevolen voor het 2e ticket :wink: