Kletstopic (Wereldwijzer Foto Quiz 2010)

Nope… De eerste keer gelijk had hij met een andere reisprijsvraag waar ik er uit lag. De tweede keer gelijk had hij met de VS…
Ook al heeft iemand anders me verzekerd dat het strand elders ligt, ik heb besloten om dit keer mijn collega te volgen…
(en mocht het fout zijn… dan kan ik eindelijk weer eens een sociaal leven starten) :vak01:

Probeer Mali: Geen sneeuw en ook geen strand :slight_smile:

als die uitgebreide versie van die foto toch weinig verschil maakte waarom dan niet meteen de hele foto…:tssk:

tromgeroffel…spannend! ! Hoeveel hebben het goed?

Ik ben bang dat ik eruit lig…weinig tijd en zin gehad om te zoeken dus een gokje gewaagd. Ben benieuwd wat het is :smiley:

Heel verstandig

Ken het gevoel,ha,ha

Knap van de 5 mensen die doorgaan! Mag ik vragen hoe jullie hem (al dan niet toevallig) gevonden hebben?

aaaaaaaaaahhh ik heb het fout :tear:

wat was het nou?

zes toch?

Ik zat in ieder geval in de buurt:dag:

Succes aan de volgende 5. Ik ga eindelijk weer eens sporten en een boek uitlezen!

Het goed antwoord was Mexico. En nui wachten op de volgende foto…ik heb nog geen privébericht hierover gehad, terwijl ik het gelukkig wel goed had?!

Nou,zelfs als ik zoek op mexico kan ik 'm niet vinden. Echt een kennisvraag dus.
Iedereen die het goed had, gefeliciteerd. Echt knap dat jullie het gevonden hebben. Succes verder.:thumbsup:

ben toch benieuwd naar foto 13:dag:

Zeker, erg knap. Ik huil - maar heb veel lol gehad met het zoeken ;).
Succes allen!

ik gok dat deze maand de uiteindelijke winnaar wel bekend is… voor mij is het wachten op de volgende quiz… voor nu effe plaatje zoeken voor de lol:zon02:

fout. jammer. moest gokken. :dag:

hmmmm…moeilijk… ik herken de boom niet :drugged:

Gefeliciteerd voor een ieder die door is!
Vind t ook leuk nog even verder te zoeken…krijg afkickverschijnselen… kan ik ergens de foto zien? en zo ja, waar?

Ik had wel een klein beetje geluk, maar ik zoch op een gegeven moment op ‘beach mexico’ en ‘bay mexico’ toen ik op een pagina kwam met de mooiste stranden / baaien van mexico. 1 van de foto’s kwam mij het bekendst voor en daar zocht ik verder op tot ik het vrijwel zeker wist.

Bedankt voor je reactie. Ik had inderdaad wel gezocht op beach Mexico, maar bay Mexico heb ik helaas niet aan gedacht (wel bij andere landen, maar vond de Mexicaanse stranden er niet genoeg op lijken die ik gezien had). Veel succes nog verder in ieder geval!

ik had ook op beach mexico gezocht…maar… ik zag dat huis niet…