Kletstopic (Wereldwijzer Foto Quiz 2010)

Misschien verraadt het antwoord op vraag 11 wel hoe je moet denken als je de volgende vragen wilt beantwoorden.:wink:

Maar wil je na afloop van de quiz wel vertellen waar inde VS het was, Fleur?

Of de laatste 2 die overblijven krijgen de foto opnieuw in de finaleronde.

Da’s een goeie. Af en toe zoek ik ook nog wel. als ik ineens een ingeving krijg.

Nou vraag 12 is in ieder geval beantwoord:)

nee nog niet helemaal want de plaats kan ook nog gevraagd worden
Zomaar even zoeken in usa valt nog niet mee, (ha rijmt ook nog)

Jeetje heb je hem nou alweer gevonden? Wat snel!

Ja met heeeeeeeel veel toeval. En het werkt gewoon super verslavend, ik kan niet stoppen;)

Ja het is zeker verslavend! Ik ben gisteravond even snel begonnen met zoeken, maar heb morgen de hele dag desnoods nog. Hopelijk heb ik net zoveel toeval als jij lol2

Mocht ik hem al vinden, dan wil ik het geen toeval meer noemen… 't is bijna een dagtaak :wereld:

Nee tuurlijk, van echt toeval kun je natuurlijk niet spreken. Een dagtaak is het bijna zeker. Maar je moet natuurlijk wel net ‘geluk’ hebben dat je op de juiste dingen klikt enzo…

Ik zal weer moeten gokken als ik de foto niet maandagochtend kan vinden in 2 uur tijd.

Ben op dit moment hier:

Playa de Zahora, Cádiz

En heb net dit live gezien:

Het is prachtig zonnig weer en een graad of 20.

Dus jullie begrijpen dat ik belangrijkere zaken aan mijn hoofd heb dan plaatjes zoeken lol2.

Als ik net zoveel mijn best had gedaan tijdens mijn studie als met het zoeken naar plaatjes dan had ik nu ongetwijfeld astronaut geweest. Maar dan had ik zeker niet zo’n bruisend studentenleven geleefd… 'T is ut ien of ut aor…

Nu maar weer zoeken naar dat huis aan dat strand… Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik veel leer van de dingen die ik allemaal vind. Toch nog goed voor mijn algemene kennis zo’n spelletje.

:dag:

:lol: astronaut … gelijk heb je

Nou, heel Wereldwijzer afgespeurd en nog niks gevonden helaas :frowning:

Ben bang dat 't weer een gokje gaat worden, maar twijfel nog tussen ongeveer 8 landen lol2

Heel wereldwijzer afgespeurd?? De foto’s stonden toch vaker niet op wereldwijzer dan wel?

8 landen?? Heb jij mazzel… Ik heb de hele tijd tussen 15 landen heen en weer geploeterd… Kan echt geen strand meer zien. (maar ben er ondertussen wel ongeveer zeker van dat ik het misschien weet)

En het erge is… stel dat ik het straks goed heb, dan begint die ellende morgen weer van voor af aan…:confused:

Weinig tijd nog om hem te vinden. Geen tijd gehad om eerder te kijken. Dat wordt nachtwerk vrees ik. :slapen:

Ja ik had daarvoor al gewoon op afbeeldingen op 't internet gezocht, maar ook dat was onbegonnen werk. Vandaar dat ik toen maar hoopte dat het op wereldwijzer te vinden was, maar helaas.

Ben ook begonnen met een land of 15, maar ben er langzamerhand steeds meer aan het afstrepen. Hopelijk eindig ik uiteindelijk met 2 of 3 landen en daaruit moet ik dan gaan gokken.

Ik heb het makkelijker: ik leg mijn shortlist voor aan mijn collega en als hij een ander land noemt vul ik dat in… Drie keer is scheepsrecht: twee keer had hij gelijk en besloot ik in mijn oneindige onwijsheid iets anders te zeggen… lol2

Maar even serieus, ik heb foto’s gevonden die erop leken. Heb daarvoor verschillende jaargangen van zowel Voyager als NG Traveler als Columbus Magazine doorgebladerd (en kan geen strand meer zien).

Als hij 2x gelijk had moet je er toch uitliggen :question:

Ik heb ook het hele weekend gehoord van mijn man dat HIJ toch echt VS had gezegd.
Kan geen sneeuw meer zien
Kan geen strand meer zien
waar hene deze zomer:lol:

Engeland :crybaby: