Nou ik heb vannacht tot half 2 op het grote zoekplaatjes topic gekeken, maar helaaaassssss…
Zucht… Wat zal het een rust geven dat ik af ben. Uiteraard gok ik nog wel even hoor.
Ja, rust zeker… ik ga vanavond mijn boek uitlezen, heb de afgelopen twee dagen in mijn vrije tijd weinig anders gedaan dan naar plaatjes op mijn laptop getuurd…
Ik zou je antwoord ook in een bericht naar Fleur sturen, dan kan ze het later herstellen én heb je gewoon antwoord gegeven. Wie weet reageert ze nog wel op tijd en kan je alsnog in het topic posten, maar zo zou het in ieder geval goed moeten gaan.
Het juiste antwoord op vraag 11 is de Verenigde Staten. Aangezien niemand het juiste antwoord heeft gegeven, gaat iedereen door naar de volgende ronde. In vraag 12 plaatsen we een nieuwe foto.
Succes allemaal!
Groet,
Fleur
Wat een aanfluiting is deze foto zeg. dat heeft toch niets meer met kennis te maken.:mad:
Had me aangemeld voor de uitdaging om eens te zien wat ik weet van de wereld, en dan krijg je eerst zo’n universiteit die zo interessant is dat hij niet eens opduikt als je universitetit damascus intypt ,en nu dan deze foto.
De lol is er wel af. Heel jammer.
Maar ja ,had al niet eens verwacht dat ik zo ver zou komen, heb toch maar een land doorgegeven.
Maar het is wel een afknapper, de foto’s waarmee deze quiz sluit. ![]()
Ik dacht nog aan de USA… verkeerd gegokt. Maargoed nieuwe foto, nieuwe kansen!
Hopen dan maar dat vraag 12 meer met reizen te maken heeft.:wereld:
Plaats je nog de hele foto? ik doe wel niet meer mee maar ik ben wel steeds aan het zoeken omdat dit zo leuk is.
Hi Fleur,
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig waar de volledige foto te vinden is?
Groetjes, dutchgirl
Op naar de volgende.
De ellende is dat ik op het laatst een keuze heb moeten maken tussen Finland en de Verenigde Staten…
Mijn collega zei nog dat ik voor de VS moest gaan, maar ik besloot weer eens eigenwijs te zijn…
Zucht… tweede keer al dat ik het advies van een collega in de wind sla terwijl hij het wel goed had…
3x is scheepsrecht,dus de volgende keer maar wel luisteren? :slywink:
VS is bij mij ook wel opgekomen,net als zoveel landen. Leek te veel voor de hand liggend.
Vraag me ook wel af waar je de foto van vraag 10 kon vinden, heb zó gezocht :retard:, zou wel leuk zijn om dat nog even te horen.
Ja, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar…
Had tot op het laatste moment nog gedacht dat het Ground Zero in de sneeuw was…Fleur was dat het?
Ik gok eerder op Lake Michigan of Lake Ontario
Beetje flauw dat niet gezegd wordt waar de foto vandaan is gehaald. Na al de frustratie van ons allemaal over het niet kunnen vinden, zou dat wel fijn geweest zijn.
mee eens dutchgirl
Ja ik wil eigenlijk ook wel weten waar Fleur die foto vandaan gehaald heeft. Straks heeft ze hem zelf gemaakt, hebben we voor niets ons het apelazerus gezocht.
Hoe dan ook, ik ben blij dat ik nu in een tropische bestemming mag duiken…
ik dacht ook VS maar goed… wat en waar kon ik niet vinden … dus toen gokte ik maar Japan, :biggrin:
de volgende vraag 13 kan dus zijn waar is deze foto in de VS gemaakt hehehhe…
maar nu eerst vraag 12 :vak02: